jcb_b Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Hei! Gummilistene rundt den ene bakruten er ødelagt. Hvor får jeg kjøpt gummilister? Biltema? Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 finn noen på huggeren? btw. gummilista er HEL. dvs.. den holder ruta og alt.. :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 møller,torshov,mekkonomen og helt sikkert biltema oxo Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ok, takker! Btw rattstillingen min er noen grader for mye til venstre. Er ikke noe galt med styringen, men rattet er skjevt. Hvordan kan dette ha seg? Lett å fikse? Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloPimp Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ok, takker! Btw rattstillingen min er noen grader for mye til venstre. Er ikke noe galt med styringen, men rattet er skjevt. Hvordan kan dette ha seg? Lett å fikse? bare og ta av tuten.. der er det en mutter.. skru av denne og ta av rattet og sett det på beint.. vanskeligere er det ikke.. Siter -----------------------------------------------------------> Fordelen med små biler er at du kan få plass til mange flere i køen. =) #VW Polo Girls Driving Only=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 er ikke vanskelig.. men et helvette og få HELT rett! irriterende i grunn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har av rattet, setter det på igjen uten mutteren, og finner deg en plass som er rett, finn deg et punkt som du sikter deg inn på (lyktestolpe, buske etc) og kjør helt rett mot det punktet. Da er det bare å sette på rattet rett igjen og skru til. Ikke værre enn det:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg