Gå til innhold

corrado deler. kva kan brukast på golf?

Ranger emnet

GGGolf

Anbefalte innlegg

Først og fremsrt så vil eg sei at eg har søkt og fann ein del, men fekk ikkje heilt fulstendig oppklaring.

lure på å kjøpe ein del corrado g60 deler og sette på min golf. da tenker eg først og fremst bremsesystem. passer bakaksling?? korleis blir det med handbremsen? er det ABS på corradoene...

hadde vore utrulig bra om bakakslingen og framhjulsopphenget passet!!! er godt grunnlag fir videre bygging. motoren trur ikkje eg skal ta, for alt elektronikken og slik trur ikkje eg skal hive meg ut på aleine!

men håper fra svar viss noken veit!

Working offshore!

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men... viss eg no kjøper G60motoren.... dette med speedometer. er det berre å kjøpe eit g60speedo til golf, og så er det bere å plugge i, elelr er det andre på corrado?

og ein anna ting... noken som veit effekten på g60motor uten G-laderen?

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellig instrumenter på golf g60 og corrado g60. Etter det jeg veit, så har corradoen alt digitalt, mens golfen har speedometer wire.

det e feil corrado har et annt speedometer ja men kom ikke med digital før 1991 eller noe slikt før det hadde de og wire....

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noken som har tegninger eller veit om plasser der en finner tegninger over ledningsnettet på ein corrado... de blir nemmelig kansje til at eg kjøper motor og setter i golfen.. og då er det greit å få litt oversikt... men siden dette er en seinere en 91 modell, så er altså speedoen digital. kansje eg bør bytte til corrado dash da... hmm. det lar sewg vel gjere?? eller byr det på problemer?

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

g60 er vel elektornoisk innsprøyting og... kor mange hk har motoren uten g-lader?? noken som veit?

og viss eg får med alt av ledningsystem og slik, så burde det vel vere greit å få "installert" det i golfen? eller må eg lage eina koplingstavle og slik tull??

Working offshore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider