Gjest brunerune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har nå fått på 19 tommerene mine, og skal ha meg senkefjærer. Men sitter å stusser over hva jeg skal gå for. Har til tider mer enn 2 mann i bilen, og vil veldig gjerne at den ikke skal subbe. Vet også at du "må" ha sportsdempere hvis du går over 40mm. Det jeg nå lurer på er om det går fint med 50mm forran uten sportsdempere. Eller om jeg bare skal gå for 40/40mm for å sleppe store problemer med subbing. EDIT: Står mellom 50/40mm, 50/30mm og 40/40mm Vil veldig gjerne høre meninger om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 jeg har hatt 50-40 senk på min a3 med 19" hjul.. gikk fint med bare meg i bilen, men saken er at fjærene har en tendens til å bli myke tterhvert.. så etter 4mnd gikk jeg så lei subbing at jeg byttet til justerbare coilovers.. anbefaler deg det samme ;) Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 jeg har hatt 50-40 senk på min a3 med 19" hjul.. gikk fint med bare meg i bilen, men saken er at fjærene har en tendens til å bli myke tterhvert.. så etter 4mnd gikk jeg så lei subbing at jeg byttet til justerbare coilovers.. anbefaler deg det samme ;) its all about the money Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 spare penger og kjøp coils! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 orker ikke kjøre med stylter! tar heller justerbart etter sommeren, har par ting som er før på lista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg kjører med 19" og 235/35 dekk. Den er senket 40/40. Han som eide bilen før med sa at innerskjermene er valset litt. Subber ikke, selv med full bil. Har bestilt 50mm fjærer som jeg skal prøve fremme.. syns den enda kunne vært litt lavere foran.. vi får se hvordan det blir. ;) Så skal det legges til at jeg skal ha fullt justerbart senkesett til høsten før snøen kommer.. :D eneste måten å berge stylinga her oppe i nord på vinterstid :crazysant Hvilke felger har du da? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg kjører med 19" og 235/35 dekk. Den er senket 40/40. Han som eide bilen før med sa at innerskjermene er valset litt. Subber ikke, selv med full bil. Har bestilt 50mm fjærer som jeg skal prøve fremme.. syns den enda kunne vært litt lavere foran.. vi får se hvordan det blir. ;) Så skal det legges til at jeg skal ha fullt justerbart senkesett til høsten før snøen kommer.. :D eneste måten å berge stylinga her oppe i nord på vinterstid :crazysant Hvilke felger har du da? off, står veldig mellom 40/40 og 50/40 nå... har rial le mans felgene.. med spacere 1cm bak og 0,5cm forran.. liker å få dekka litt ut jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tror jeg ville gått for 40/40.. ser helt greit ut.. hvis du ikke er veeldig kresen da.. litt sånn som jeg.. ;) men som sagt så er skjermene mine ørlite modifisert.. Hvilket innpress har du på felgene? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er usikker på innpress egentlig.. skal undersøke. men tror jeg går for 40/40 ja, ville du lagt ut par bilder av close-ups på dekka\hjulbuene dine om du har liggende? hadde vært konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Er usikker på innpress egentlig.. skal undersøke. men tror jeg går for 40/40 ja, ville du lagt ut par bilder av close-ups på dekka\hjulbuene dine om du har liggende? hadde vært konge. Ja jeg kan gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb.. tidligst 5 juli.. :/ Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har du spacere på Rial 8,5x19" som allerede har ET30?? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 jepp, men tar de av imorgen. hadde tung bil på motorveien idag, tog nedi hjulbua :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 det er da ikke så bredt bak med spacer på? (ja vet den står på stylter;p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den er rimelig på grensa ja.. ikke ta bort spacer'ne hvis du har de på nå. ser meget bra ut som den er nå. Men du skulle hatt bitte litt bredere dekk eller smalere.. de trekker seg liksom innover fra felg-kanten.. hvor brede dekk har du? 225? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hehe du tenker på gummi strekken? ja vet.. står på Falken dekk nå, 235/35/19.. Skal ha nye, tenkte gjerne på Nankang eller Dunlop Sport Maxx. Og om jeg da skulle gå for 245/35/19. Kjøpte felgene brukte for noen dager siden, ser veldig bra ut for den prisen! Men dekka begynner å bli slitt. Har dere andre med Rial Lemans felger slik strekk på 235? Eller er kan det være at jeg har et hakk bredere felg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg