Gå til innhold

Ang. senk til 19"

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Gud jeg elsker når folk aldri har ting JEG vil ha på lager. Da er det på an igjen med leting etter noe bedre. Gidder ikke vente to til tre uker på et senkesett jeg kan få fra nettet på én uke gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Yepp, så evig og. Akkurat som under middagen på julaften når du var 10 år. Fikk mail fra autospar.no nå som jeg var hos imorges. Da sa dem "nei vi har ikke noe inne til Audi A4 bla bla." Men så sendte jeg dem mail nå, og da hadde dem visstnok inne 40/40mm fra JOM til 995,-. Så da tar jeg det bare å smeller på midlertidlig, til jeg får justerbart til høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo gå sin tid før autospar leverer også da.. ;) de er ikke de kjappeste, men la oss håpe at du er et unntak da :D

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sto på da jeg kjøpte bilen.. bildet over er "før" bildet.. ser ikke sånn ut idag, men det er samme senkesette på.. gule koni.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Vet noen om det trengs valsing ved 40mm bak, og 19"x8,5" felger?

Og et spørsmål til. Er det vanskelig å valse om du ikke har gjort det før? Har valse, men hører det er litt problemer med at gammel lakk lett sprekker osv.

EDIT: Vil ikke ha subbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte valse bak med 40 senk. subbet litt, og kom heller ikke gjennom EU uten å valse. Om du skal gjøre det selv, så må du bare stå med hårføner ellerno der du valser, bare pass på at det ikke blir bobler i lakken da du føner! Går nok bra, bare vær forsiktig..

Har også 19" 8,5 felger.

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jaja gutta, igår var store dagen, da jeg tok meg tid på verkstedet og heiv på senken. Var et jævlig arbeid med tanke på stivheten på de nye fjørene foran. Men alt ordna seg til slutt! Kommer kanskje igang med ny eksos idag! Legger ut bilder av senkingsprosessen når jeg kommer meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider