Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Gud jeg elsker når folk aldri har ting JEG vil ha på lager. Da er det på an igjen med leting etter noe bedre. Gidder ikke vente to til tre uker på et senkesett jeg kan få fra nettet på én uke gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Gud jeg elsker når folk aldri har ting JEG vil ha på lager. Da er det på an igjen med leting etter noe bedre. Gidder ikke vente to til tre uker på et senkesett jeg kan få fra nettet på én uke gitt. Enig der azz, vente tid er kjipt. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Yepp, så evig og. Akkurat som under middagen på julaften når du var 10 år. Fikk mail fra autospar.no nå som jeg var hos imorges. Da sa dem "nei vi har ikke noe inne til Audi A4 bla bla." Men så sendte jeg dem mail nå, og da hadde dem visstnok inne 40/40mm fra JOM til 995,-. Så da tar jeg det bare å smeller på midlertidlig, til jeg får justerbart til høsten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 kan jo gå sin tid før autospar leverer også da.. ;) de er ikke de kjappeste, men la oss håpe at du er et unntak da :D Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Jeg bor 10 min unna autospar. Så trenger nok neppe vente mer enn til imorgen tidlig, siden jeg jobber til etter deres stengetid idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Lucky u then.. :p Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hih. Håper det blir brukbart da.. 40/40mm er jo ikke store greia da, men verdt tusingen for fjærene vil jeg tro. Ikveld er det ut å sote baklykter, hoho. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hvis du har 19" og 40 senk, så blir det bra.. har jo det på min.. :p Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe ser faktisk bra ut, skifta du det selv? demperene \ fjærene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 de sto på da jeg kjøpte bilen.. bildet over er "før" bildet.. ser ikke sånn ut idag, men det er samme senkesette på.. gule koni. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Vet noen om det trengs valsing ved 40mm bak, og 19"x8,5" felger? Og et spørsmål til. Er det vanskelig å valse om du ikke har gjort det før? Har valse, men hører det er litt problemer med at gammel lakk lett sprekker osv. EDIT: Vil ikke ha subbing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg måtte valse bak med 40 senk. subbet litt, og kom heller ikke gjennom EU uten å valse. Om du skal gjøre det selv, så må du bare stå med hårføner ellerno der du valser, bare pass på at det ikke blir bobler i lakken da du føner! Går nok bra, bare vær forsiktig.. Har også 19" 8,5 felger. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Kjører selv med 19x8,5" og rundt 70mm foran uten subbing. Ingen valsing, kunn bretta inn falsen på skjermen og skjært litt i innerskjermen :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jaja gutta, igår var store dagen, da jeg tok meg tid på verkstedet og heiv på senken. Var et jævlig arbeid med tanke på stivheten på de nye fjørene foran. Men alt ordna seg til slutt! Kommer kanskje igang med ny eksos idag! Legger ut bilder av senkingsprosessen når jeg kommer meg hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Her er forøvrig forskjellen mellom Falken og Toyo 235.. Toyo er forøvrig også ganske smal, noe som sier en del om Falken :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg