NiX Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Har hatt en stund noen merkelige lyder fra venstre fordekk.. akkurat som et lite smell nå å da.. er ingen regelmessig lyd, å har ikke problemer med lyden på langkjøring.. kun når jeg kjører sakte å akselererer inne i bygda.. kan det være hjullagrene som er gåen? evt. andre ting jeg kan sjekke? Har sett på hjulopphenget, men klarer ikke å se noen feil.. har også jekket opp hjulet, å prøvd å dreie det rundt, men får ingen lyd da.. noen tips?? Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Drivledd.. Kommer lyden når du svinger og akselerer? Da vil jeg tro det er drivledd... Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Juli 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 er ikks så inne på mekking, men hvor finner jeg drivleddet? hva er muligens feil? er det kanskje løst eller hva? Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Drivleddet finner du rett innenfor forhjulet, det er altså det ytre leddet på drivakselen! Låter det er det bare en ting og gjøre: Kjøpe nytt!! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg