Kjellpell Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Noen som har forslag til virkelig gode basselementer til maks kr 5000,- ? hvis dette kan kalles high-end. Legg gjerne ved en link til forhandler. Serlig 12" er interessant og gjerne ett med god følsomhet. Er på utkikk etter noe som har både trøkk og lydkvalitet og er godt egnet til en tett kasse. Bare sleng ut forslag!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Earthquake SubZero-12 er et high-end element uten sidestykke og det spiller skremmende dypt i moderat stor kasse. Soundstream Reference RFW-12 er et meget godt alternativ som koster noe mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Noen som har forslag til virkelig gode basselementer til maks kr 5000,- ? hvis dette kan kalles high-end. Legg gjerne ved en link til forhandler. Serlig 12" er interessant og gjerne ett med god følsomhet. Er på utkikk etter noe som har både trøkk og lydkvalitet og er godt egnet til en tett kasse. Bare sleng ut forslag!! Trøkk og lydkvalitet: Soundstream T4-12, men ikke i lukket kasse. Mitt forslag er da Soundstream RFW-12 som er nesten like rått og som skal ha lukket kasse. Relativt lettdrevent, går veldig dypt i liten kasse på ca.30 liter. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Noen som har forslag til virkelig gode basselementer til maks kr 5000,- ? hvis dette kan kalles high-end. Legg gjerne ved en link til forhandler. Serlig 12" er interessant og gjerne ett med god følsomhet. Er på utkikk etter noe som har både trøkk og lydkvalitet og er godt egnet til en tett kasse. Bare sleng ut forslag!! Det er en ting som er viktig å være klar over, det er at man må ikke bruke en hel masse penger for å få en ytedyktig bass. Om man ikke er opptatt av utseende og høy effektålighet, kan topp ytelse erverves for en hyggelig sum penger. Samtidig finnes det mye rask blandt lavprisbasser. Når det gjelder dyre basser, er man heller ikke sikret høy ytelse. Mange av de dyrere bassene er flotte å se på, og tåler mye juling, men høy ytelse er man ikke alltid sikret desverre. Selvsagt finnes det flere gromme basser som ser bra ut, ikke missforstå. De merkene jeg har best erfaring med når det gjelder ytelse er: (i tilfeldig rekkefølge) Focal Soundstream (picasso serien og oppover) Peerless Hertz Seas lotus har også gitt et godt inntrykk på subwoofer siden, og man må heller ikke glemme Audio Development. Gleder meg også til å teste ut basser fra et nytt merke i stallen som er på vei inn. Disse har jeg stor tro på, og håper å tilføye disse til listen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 en ting er helt sikkert,velger du seas,så får du garantert en god sub! kan med glede gi deg en demo.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 FOCAL UTOPIA 27WX ;) ;) ;) ;) Om den egner seg lukket.tja sier noen. High End Quality.Spirit of sound. SubZero er ett helvetes monster.............................;) ;) ;) ;) Du vil nok få en del anbefalinger her.Så lykke til.............m'm m'm Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellpell Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Takk for svar, håper på flere:) Tror valget står mellom Lotus by Seas SW300 Soundstream RFW-12 Kicker L7 12 Tror jeg uansett kommer til å kjøre det på en Kicker SX650.1 monoblokk hvis ikke noen skriker ut mot det. Noen så nå er det valgets kval. Hva sier dere? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Soundstream RFW-12 helt klart mest for pengene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Focal Utopia 27wx high end lyd for pengene.........................;) ;) ;) ;)hehe Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Takk for svar, håper på flere:)Tror valget står mellom Lotus by Seas SW300 Soundstream RFW-12 Kicker L7 12 Tror jeg uansett kommer til å kjøre det på en Kicker SX650.1 monoblokk hvis ikke noen skriker ut mot det. Noen så nå er det valgets kval. Hva sier dere? :) seas eller ss. :pisser: kicker og sq? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 kjell da!! har kicker jeg. ikke mest sq i den bassen,men spiller som et helvete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellpell Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Noen som har forslag til en forsterker til Soundstream subben? Helst ikke mer enn 5000,- eventuelt noe fra megabillig.com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillemongo Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 tror ikke kicker er noe dårlig valg, disse piller meget pent i småe lukkede kasser. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 tror ikke kicker er noe dårlig valg, disse piller meget pent i småe lukkede kasser. mvh pent nok til normalt bruk, men det er vel ingen sq sub.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvilken Kicker-sub er det Anders Fleischer har baki bmw'en? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg