Cozzie Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Beklager mitt tastatur atter igjen: Men: Lurte paa om man ble stoppa av UP eller purk, og hvilke rettigheter man selv har som billist. Tenker paa om dem har rett til aa ta fra deg forerkort uten skriftlig begrunnelse. Har man rett til aa faa vite tjenestenummeret til purken med navn for man gir dem forerkort og vognkort? Dersom en ikke har maaling paa deg, kan du da nekte plent, og kjore avgaarde, dersom det ikke er flere enn 1 stk person i Up/bilen? Ord mot ord..? Hva om dem er flere politifolk i bilen? Noe aa foye til? Rettigheter man har ... Litt kjekt aa vite, dersom en blir stoppa selv i hastigheter staten vaar ikke liker... Samtidig lurte jeg paa om det er lov aa kjore uten seter i baksetet, og ha personer sittende paa der baki. Personen hadde paa seg beltet, men purken saa nok ikke at det ikke var seter det baki, grunnet soting :cool: Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Originally posted by Cozzie Beklager mitt tastatur atter igjen: Men: Lurte paa om man ble stoppa av UP eller purk, og hvilke rettigheter man selv har som billist. Tenker paa om dem har rett til aa ta fra deg forerkort uten skriftlig begrunnelse. Har man rett til aa faa vite tjenestenummeret til purken med navn for man gir dem forerkort og vognkort? Dersom en ikke har maaling paa deg, kan du da nekte plent, og kjore avgaarde, dersom det ikke er flere enn 1 stk person i Up/bilen? Ord mot ord..? Hva om dem er flere politifolk i bilen? Noe aa foye til? Rettigheter man har ... Litt kjekt aa vite, dersom en blir stoppa selv i hastigheter staten vaar ikke liker... Samtidig lurte jeg paa om det er lov aa kjore uten seter i baksetet, og ha personer sittende paa der baki. Personen hadde paa seg beltet, men purken saa nok ikke at det ikke var seter det baki, grunnet soting :cool: Politiet SKAL identifisere seg med navn og tjenestenummer. Hvis ikke kan jo hvem som helst stikke ned på en kostymeforretning og leie en snutuniform og stikke ut og hente et par vognkort og førerkort. Hvis snuten ikke har noen måling på deg kan de ikke ta lappen din sjøl om det sitter 5 snut i bilen. Hvis de ikke har en måling, hvordan kan de da vite hvor fort du kjørte? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Du bør ha up-forskriftene og ha lest de. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juli 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Originally posted by Ideal Du bør ha up-forskriftene og ha lest de. Der har jeg virkelig noe å lese :D Får kose meg med det der i militæret :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by CrZy_T Hvis ikke kan jo hvem som helst stikke ned på en kostymeforretning og leie en snutuniform og stikke ut og hente et par vognkort og førerkort. Vanker mye penger på deg hvis du finner en butikk som leier ut politiuniformer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBillyBoy Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Jeg har blitt stoppet noen ganger ved høy hastighet. da kjørte politet mot meg å blinka med lysa osv.. på at jeg skulle stoppe. de snudde og kjørte etter å stoppa meg... siden dem ikke hadde noe bevis på at jeg hadde kjørt for fort. så fikk jeg bare en advarsel. så hvis dem ikke har bevis kan dem ryke å reise. (hadde de målt meg med laser hadde jeg mistet lapp og sikkert en liten tur innom fangehullet) Siter BMW 520i 24v M-Tech 1992 [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Ikke gi deg, for de vil som oftest prøve seg på noen tricks,men sørg for at d har bevis på alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg