Torak Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Heisann! Jeg lurte på om noen har bilder av den vinrøde og bredda E30 M3'n som Helge Vik(?) har bygd og godkjent med M5 motor? På forhånd takk for alle bilder :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Har faktisk ganske mange bilder av den bilen... Problemet er at bildene ligger i en mappe med et par tusen andre usorterte bilbilder. :D Skal se om jeg finner noen av dem senere/i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Fy flate dette er en så pen bil...:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den er jo nice asså. men jeg synes at den er nesten for brei om dere skjønner. men det er vistnok en kar i mandal (vest agder) som har kjøpt den har jeg hørt Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den der er blant topp 10 over biler jeg kan tenke meg å eie en gang i livet. Fy flate Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har faktisk ganske mange bilder av den bilen... Problemet er at bildene ligger i en mappe med et par tusen andre usorterte bilbilder. :D Skal se om jeg finner noen av dem senere/i morgen. Helt sjef hvis du gidder det!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Fy flate dette er en så pen bil...:) Egentlig ikke, den er for brei... :D Liker den andre sølvfarga M3'n til Helge Vik bedre. Helt sjef hvis du gidder det!! Fant noen: http://prodigy.technicalart.net/bilder/helge_viks_roede_m3/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Egentlig ikke, den er for brei... :D Liker den andre sølvfarga M3'n til Helge Vik bedre. Fant noen: http://prodigy.technicalart.net/bilder/helge_viks_roede_m3/ Tusen tusen takk for hjelpa :) Helt supert! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg synes den breddinga der er nesten litt for mye, breddinga orginalt på E30 er jo smekker! Sier ikke at bilen er stygg, langt ifra, men at breddinga er en smule for stort i mitt syn. Men når sant skal sies så må jeg si at den sølvgråe til Helge Vik er den peneste M30E30 jeg har sett!:) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Såg på gatebiltreffet nå at denne bilen ikke eies av helge vik lenger vertfall. Felgene var jo kantkjørte og jævlige pluss de var matte som pokker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 synd at han har solgt bilen til en som ikke kan ta vare på den. et par ting på den som jeg ikke liker. men skal ikke gå inn for mye på det. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Var morsom bil å kjøre i hvertfall... Av de tøffere stukene jeg har sett på en E30 M3, synd hvis bilen har fått en eier som ikke tar vare på den. btw. det med de matte felgene så jeg også på Gatebil juli, så IKKE bra ut. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det stuket med fabrikk dekor (f.eks Jagermeister) og felger med gullsenter hadde ikke vært feil:) Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det stuket med fabrikk dekor (f.eks Jagermeister) og felger med gullsenter hadde ikke vært feil:) Synes bilen var finere når den var sølvmet jeg og uten lakk på BBS felgene. Som dere sier, utrolig synd hvis den bilen ikke blir tatt vare på. Råeste E30 M3 noen gang!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg