Torak Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Heisann! Jeg lurte på om noen har bilder av den vinrøde og bredda E30 M3'n som Helge Vik(?) har bygd og godkjent med M5 motor? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 vinrød? trodde han hadde en grå/sølv jeg.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Han har vel begge. Grå med turbo, og Vinrød med n/a. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jada, han hadde begge to. Nå er forøvrig den vinrøde solgt tror jeg. Den lå iallefall på autodb for en god stund tilbake. 250k tror jeg prisen var. Utrolig rå bil! Vil se bilder av den. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 helge vik skal bygge ny motor i E30 M3'en sin. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har han ikke gjort det alledere a? Men uansett..er det ingen som har bilder av den bredda M3'n jeg snakker om? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 må være den. faen å rå den er. @ SpeedisEverything: forrige gatebil bladet som skreiv det, og det er ikke mer enn et par uker gammalt.. men hvem veit hvor fort han bygger :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 æsj, den breddinga var stygg :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 må være den. faen å rå den er. @ SpeedisEverything: forrige gatebil bladet som skreiv det, og det er ikke mer enn et par uker gammalt.. men hvem veit hvor fort han bygger :) Den er det ja!! Aaaahh:D Den der er helt rå!! Kom med flere bilder dere som har! Ja vel, da stemmer det vel da:) Hakke kjøpt nyeste gatebil. Er lenge siden jeg hørte han skulle bygge ny motor serru, så den er sikkert ferdig. Har ikke hørt noe mer siden da han sa han skulle bygge en motor med 1000++ hk jeg, men da driver han vel på med enda en heftigere én da cheers Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 æsj, den breddinga var stygg :) Den breddinga er rå den skal jeg si deg :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 vær sin smak til vær sin bak :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 E30 M3 må være den grommeste orginal bilen som noen gang er lagd! Litt lakk, 60-40 senk og felger med fiiiin kant og den er perfekt! Den er bred når man ser den bak fra! Ligger masse bilder på Gatebil.no! Ligger bilder over hele nettet egentlig..ser bilder av den på mange steder. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 liker org m3 breddinga bedre:) men fin bil:) ja, ligger bilder av den overalt. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 her er den gråe til helge vik: http://www.bsmotor.com/?id=hv/index.html er det forresten noen andre som så denne i forige max power? http://www.bsmotor.com/?id=gatem3/turbom3.html den stod til salgs for 180k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg