kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 æsj, den breddinga var stygg :) Uff ja :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Uff ja :puke Eier du ikke bilsmak?:assman Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den breddinga der er stygg, ja... Orginalt er 1000 ganger penere... Ser jo att skjermene ser litt "bulka" ut liksom... Men hadde det vært orginal bredding så er det den fineste breddinga som finnes! Og E30 M3 er drømmebil...:) Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Den breddinga der er stygg, ja... Orginalt er 1000 ganger penere... Ser jo att skjermene ser litt "bulka" ut liksom... Men hadde det vært orginal bredding så er det den fineste breddinga som finnes! Og E30 M3 er drømmebil...:) Litt "bulka" ut? Ehh.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Veit ikke hvordan jeg kan forklare det bedre, men det ser ikke rundt ut lenger... Ser det bedre live... Men det var min meining, fritt land og lov til å si meininga si uten at andre ikke kan respektere det.. Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den vinrøde bmw M3 er det en i konsmo i vest-agder som har kjøpt..... Har sett den i krsand flere ganger, sist under premieren på tokyo drift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Veit ikke hvordan jeg kan forklare det bedre, men det ser ikke rundt ut lenger... Ser det bedre live... Men det var min meining, fritt land og lov til å si meininga si uten at andre ikke kan respektere det.. Har sett den live jeg også, men det ser iallefall ikke ut som noen har banka ut breddinga med ei slegge, men men.. Nok om det. Vil ha flere bilder jeg :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 her er den gråe til helge vik:http://www.bsmotor.com/?id=hv/index.html er det forresten noen andre som så denne i forige max power? http://www.bsmotor.com/?id=gatem3/turbom3.html den stod til salgs for 180k la merke til den. feit kjerre Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 æsj, den breddinga var stygg :) Det synes jeg også. Liker ikke at noen herper med M3 på den måten. :deng Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg