Gå til innhold

Det ble en golf!!!

Ranger emnet

djaan

Anbefalte innlegg

'98 Golf IV

'87 Yamaha FZR 1000 Streetfighter/caferacer prosjekt

'69 VW 1300 m/1600 motor

'68 VW 1300 Baja bug

'65 VW Beach buggy 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute og kjørte mye i dag... godmusikken på anlegget og smilet lå bredt over ansiktet tross en dyster og grå dag.

Er VELDIG fornøyd med kjøpet foreløpig og fargen er like fin i virkeligheten som på bildet. :D

'98 Golf IV

'69 VW 1300 m/1600 motor

'68 VW 1300 Baja bug

'65 VW Beach buggy 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess!! grattis med ny bil! =) fin bil.. av det jeg kunne se så lakken veldig pen ut. Lakkerte lister til og med =). Eneste jeg kunne sette fingern på var at det var en 1,6. hehe, men det er da bare min mening. Vel, har du noen planer med bilen?

Vil foreslå klare hella-lykter bake, slik som på min. Tror det passer veldig bra til den rust-rød fargen på din. Blir sweet vettu =)

Anyway, grattis. hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer :D

?

Tåkelys, klare baklykter (evt hella) og kanskje angeleyes foran.... ?

Så forsvinner sikkert hengerfestet også...

Jeg kommer sannsynligvis til å bruke mer tid på anlegg enn selve bilen utenom det som er nevnt. Det som står i bilen nå virker helt fint, så når den ene bobla mi er på veien så flytter jeg anlegget fra golfen over dit og bygger nytt i golfen.

'98 Golf IV

'69 VW 1300 m/1600 motor

'68 VW 1300 Baja bug

'65 VW Beach buggy 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj! Høres veldig bra ut! =)

Fortell litt om anleggs prosjektet ditt da etterhvert. Driver sjøl å skal bygge i min. Har kjøpt forsterker å 2x12" infinity elementer jeg tenkte jeg skulle bygge fint inn bak. Viste bare ikke helt størrelse på kassen osv. Lukket eller ikke. men men, skal ikke ødelegge tråen din her. Men blir veldig bra den bilen din vettu =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer atter en gang. :D

Felger og senk er jo allerede på plass. Hengerfestet er av så fort jeg får tid ( noe det er MEGET lite av for tiden)

Har ikke fått tid til å måle i bagasjerommet og div enda...så jeg vet ikke helt hva som ender opp der inni.

Men som nevnt tidligere er ikke dette aktuelt før anlegget som står i kan flyttes over i den ene bobla mi......tror jeg

(kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel ikke å vente)

Har tenkt litt på basskassekonstruksjoner i tre. Kan se om jeg får tegnet noe på datan som jeg kan få lagt ut etterhvert.

'98 Golf IV

'69 VW 1300 m/1600 motor

'68 VW 1300 Baja bug

'65 VW Beach buggy 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider