JÅR Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Ble presset av veien av en taxi for en tid tilbake, og får nå skaden dekt. Når dette skjedde ble ett av festene på støtfangeren av polyuretan brukket av, så jeg lurer på om det er mulig å plaste eller sveise polyuretan? Ser helst jeg får meg en ny fanger :) Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Akzo Nobel Norge har en to-komp. lim som kan brukes til å lime stylingen din. Akzo N. er samme firma som importerer Sikkens og Lesonal lakkprodukter til landet, kontakt nærmeste Sikkens / Lesonal lakkforhandler og spør etter en lim som heter Pliogrip. Helt sjef lim - limer alt plast, kan gjenges i, bores i, bygges med, pusses osv. osv. Fås i tuber på 220 ml og 50 ml med tre forskjellige tørketider 30 sek., 90 sek., og 10 minutt. Alternativet er en polyuretan lime / fugemasse som 3M har, med nr. 08694, men Pliogrip-limen er nok å foretrekke. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JÅR Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Takker for infoen:) Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg