Jarbra Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hei, Jeg ønsker å få en liten oversikt over bilbutikker i nærheten av Oslo sentrum. Helst med litt "morsomme" biler. Skal på biljakt, så hadde vært bra med noen tips. Gjerne med adresse og kart! MvH Jarbra 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tja, dra på Ensjø. Der er bilbyen. Rett borti gaten er Økern og der er det også noen.. Lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ligger ikke Autostrada sin oslo butikk en eller annen plass midt i sentrum nesten? [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 ligger ikke Autostrada sin oslo butikk en eller annen plass midt i sentrum nesten? Ligger på Skøyen ved siden av Best of bikes og Nissan :) http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 hmm .. kjip plass for en butikk med minst 1 ferrari i til en hver tid... :P [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Tja i Oslo sentrum? Du har jo Peugeot-forhandleren.. Er vel i Bogstadveien hvis jeg ikke tar helt feil. Det er jo ganske i sentrum. :) fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Det er nok Ensjø som er stedet å dra. Bruktbilsjappene ligger på rekke og rad, og så ligger det en del nybilforhandlere rundt der også. Nå vet jeg ikke helt om det er så mye eksklusive biler der, men med tanke på at det sannsynligvis er der det er størst tetthet av forhandlere, burde det jo være en og annen morsom bil å finne! :D 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hjertelig takk for svar. 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Kjøp deg noen nummer av motorbørsen o.l. og kikk på finn.no du. Finner du drømmebilen spiller det vel fuck all hvor den selges? Oslo sentrum liksom.? Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvor jeg titter hen, kan vel spille forsvinnende liten rolle for deg? 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvor jeg titter hen, kan vel spille forsvinnende liten rolle for deg? han prøver å gi deg tips.. er enig med ekkoj. kjøp motorbørsen, se på finn.no og autodb.no.. behøver ikke bilbutikker for å finne en bil til salgs i oslo Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Hvor jeg titter hen, kan vel spille forsvinnende liten rolle for deg? Ja, det har du helt rett i. Jeg er vel mer oppgitt over hvor tafatte og hjelpesløse folk er for tida. Når det er lettere å lage en tråd på bilforumet enn å tusle ut i verden og løse ting sjøl. Jeg er heeelt off-topic her, så moderator må gjerne slette både dette og innlegget ovenfor om de bryr seg. Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ja, det har du helt rett i. Jeg er vel mer oppgitt over hvor tafatte og hjelpesløse folk er for tida. Når det er lettere å lage en tråd på bilforumet enn å tusle ut i verden og løse ting sjøl. Jeg er heeelt off-topic her, så moderator må gjerne slette både dette og innlegget ovenfor om de bryr seg. Er enig i det du sier der.. f.eks. jeg har 50000. hva burde jeg kjøpe meg.. typisk bilforumet tråd Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ja, det har du helt rett i. Jeg er vel mer oppgitt over hvor tafatte og hjelpesløse folk er for tida. Når det er lettere å lage en tråd på bilforumet enn å tusle ut i verden og løse ting sjøl. Jeg er heeelt off-topic her, så moderator må gjerne slette både dette og innlegget ovenfor om de bryr seg. Jisses, motivet hans for å lage denne tråden vet vel du fint lite om!! Har man så lite og finne på at man lar seg irritere over en tråd man ikke ville lagd selv er det bare trist.... http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Økernveien 99 - Autozentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg