Corolla Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Så en ganske kul Golf 2 i byen i kveld. Rød med hvit dekor og stylet. Og med et stort anlegg hørtes det ut som. Gikk et par bilalarmer når han passerte :D Noen som vet noe om denne? Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Rød Golf II, verdens MINST sjeldne bil ;) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Rød Golf II, verdens MINST sjeldne bil ;) ja, det går 1000 golf 2 med hvit dekor i kristiansand. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 stor by, kanskje han spottet #891? det ville isåfall være stort :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ja, det går 1000 golf 2 med hvit dekor i kristiansand. E36 er jo hvertfall sjeldent :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Skjønner ikke hvorfor dere skal legge inn et svar hvis dere ikke vet noe. Da synes jeg det er bedre og holde kjeft! Takk. Og nå til den røde golfen med hvit dekor: Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 mulig det var naboen du så. Rød II med masse styling og original motor :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 ja, det går 1000 golf 2 med hvit dekor i kristiansand. Jeg har bodd i Kristiansand jeg også ;) Du mener kanskje hvit dekor som et lite hvitt klistermerke i bakruten du da?? :assman Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 E36 er jo hvertfall sjeldent :rolleyes: Var ironi mot han som la inn posten over meg.. tog du ann? ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Var ironi mot han som la inn posten over meg.. tog du ann? ;) Gidder du prøve å diskutere sak og ikke person? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Gidder du prøve å diskutere sak og ikke person? bare kommenterte innlegget ditt.. slapp av.. sånn er det mya av her på bilforumet.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 bare kommenterte innlegget ditt.. slapp av.. sånn er det mya av her på bilforumet.. Ja, men de fleste er ikke som deg. De fleste holder seg til topic ;) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja, men de fleste er ikke som deg. De fleste holder seg til topic ;) jada. du er som alltid like seriøs :puke :thanks Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jada. du er som alltid like seriøs Thank you! :thanks And for the record: Da jeg bodde i Kristiansand kjørte jeg en rød Golf 3 med bittelitt styling, men ingen hvite klistermerker! :driving Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 OT men har du bilder av den røde 3'er gilfen du hadde? lenge siden eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg