Gå til innhold

golfen min

Ranger emnet

ingevel

Anbefalte innlegg

hei har kjøpt meg en golf 1987mod. og det eg lurer på er deres meninger om "planen" min det er å sette på 90 fanger og dører jetta front "police strober" og sort lakk med SWAT logo.. er dette bare teit eller kan dette bli litt kult..

Ønsker også å kjøpe 90fanger...

Send pm

På førehand takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SWAT-logo er litt teit da.. MEn med 90-fangere og jettafront kan du få inn ganske nice bil. Nå har du ikke sagt noe om hvordan lakken er, men siden du har 87, antar jeg at dørene har speilet etter den første ruta. Ville nok ikke byttet til 88-> dører med mindre du har tenkt å få dem lakket om proft, eventuelt hele bilen proft. For ingenting ser verre ut en en kost-malt bil! :)

Lykke til med prosjektet, og som vwvegard sier..

sleng opp en prosjekttråd så vi får fulgt med litt! ut i garasjen og ta bilder av kjerra!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legg ut bilder, skrive litt om hva du har gjort og hva du kommer til å gjøre.. så har du en pen prosjekt-tråd:)

Så, dette med Swat/Politi greiene syns JEG du bør holde deg unna..

Da ville jeg heller lakkert bilen hvit og brukt samme linjer som politiet her i landet har, bytta ut "Politi" med "Snuten" eller no'.. Golf blir vell muligens feil bil og..

Men, om du vil ha Swatlogo på bilen, så for all del gjør det.. Hvem vet, kan bli ganske så kult.. Unikt blir det iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må laste bildene opp på en internettserver først. mange her inne registrerer seg på http://www.photobucket.com og legger opp bilder der, så kan du linke bildene på prosjekt-siden din

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir tøft bare du gjør det skikkelig gjennomført.

Har du tenkt til å lage prosjekt ut av dette vil jeg tro du kan få den til å bli ganske bra. En mørkegrå farge med litt grønt i og gule SWAT-bokstaver, skikkelig senking og svarte hjul. Det sammen med litt detaljer på interiøret o.l.

..for eksempel :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider