Gå til innhold

finnes det noe fete corsa a`er i norge?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har planer om et corsa a prosjekt selv og lurer derfor på om det finnes noen skikkelig gjennomførte corsar i norge..mine egne planer er og sette inn en motor fra kadett gsi 2.0l 16v (c20xe) og oppgradere bremser og understell.. og hvis jeg får råd kansje litt kosmetiske endringer også. det burde sparke realt fra det ;)

bilen under må jeg si er en av de feteste corsa/nova jeg har sett (for de uinvidde er vauxhal nova det samme som opel corsa a)

post-355-13804850215041_thumb.jpg

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at den oransje corsa'en som det var bilde av der kjørte en god stund i Haugesund.. Mesteparten av styling på den kommer fra Capri Zone Tuning i Sandnes.

Ellers, går en rimelig stilig Corsa i Haugesund nå, skal prøve å skaffe noen bilder av den snarest;)

- Kenny

Live fast, die young, leave a beautiful corpse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stain

tøff denne............. :D

0KgAGA9UOOTgHhk1orq!M5gB*A0!

hmmm...... virka jo ikke....

hvordan får jeg til at selve bildet vises, ikke linken?

Lagre bildet på egen pc, og legge til bilde nederst på "post" siden (attach file)er jo en mulighet.. Går visst ann å legge til bildet direkte å, men det har jeg ikke satt meg inni! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

En venn av meg bygde vill banebil.. Corsa 1.3 som fikk bur, 2.0 omegamotor som ble trimmet noe så j**** (150hk ++), folk sa at han kunne bare drite i å få start på det en gang, men det gjorde han, å fy f så det går! Stilig er den ikke, men med hjemmemekket diffSPERR og såpass med motor, på 700kg med bil, så går det fort som faen så lenge du klarer å holde den på banen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mossi

Den orange Corsaen er det C20LET motor i nå....... :) :) :) :)

ett par småting igjen nå så funker det som faen :)

ja var tidligere i vinter å så på den Corsaen med LET..sier bare en ting jeg..TRANGT med LET i Corsa!!

Er du med å bygger den corsaen mossi? Eller er det bare john magne som driver med den?

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider