mjepson Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Hvordan monterer man sportsluftfilter og hvor stort skal det være? Kan jeg bruke dette? og hvis jeg kan... bør jeg eller satse på noe annet. http://www.autospar.no/znet_performance_40132.htm Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Står hva det passer til (60-70-80-90mm) ! Du må fjerne den gamle luft filter boksen! Men jeg anbefaler deg heller at du finner deg en leverandør av K&N! Der oppgir du bare hvilken bil du har så får du tilsendt filter som passer din bil ! Søk på "K&N" på sol.no f.eks så ordne d seg Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Dra på torshov bilrekvisita og bestill et Green-filter, der får du tak i akkurat det filteret som passer til din bil. Det går også an å kjøpe innleggsfilter (k&n, green-filter etc.) som erstatter det gamle filteret som ligger i filter-boksen. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by Jessheim-råner Dra på torshov bilrekvisita og bestill et Green-filter, der får du tak i akkurat det filteret som passer til din bil. Det går også an å kjøpe innleggsfilter (k&n, green-filter etc.) som erstatter det gamle filteret som ligger i filter-boksen. Innsats e for pyser :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 jeg har prøvd å ta av luftfilterboksen men filteret jeg kjøpte var min. 60 mm diameter og bilen målte jeg til 50 mm... dessuten var passformen ikke sånn at jeg hadde fått det nedpå. Prøvde å ta ut filteret i boksen og sette det nye før luftfilterboksen, men det ga ikke noe merkbar lyd. Satte det på en corsa og da funket det med en gang... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 du får sette på ein overgangs-slange fra 50 til 60mm Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 ok? hvor får jeg kjøpt det... hvor lang er den? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 overalt de selger slanger...TESS for eksempel! http://www.tess.no så finner du din nermeste forhandler! bilutstyr butikker selger heilt sikkert også! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Gou Innsats e for pyser :D tester viser faktisk at du i fleste fall taper effekt ved å tabort orginal boxen i motorn :eek:, mye bedre med et insats filter, så moder du insugs röret till fronten så filen får kall friskluft hele tiden... :D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 tapet kan ikke være stort tipper jeg uansett så er det lyden jeg er ute etter ... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg