skripis Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 bilde av den bilen fra siden?stikker vel utenfor fangeren? Trodde du virret litt rundt på TB? http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=56515 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Trodde du virret litt rundt på TB? http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=56515 Jeg kan legge ut bilde snart om hvordan jeg har plassert vingen, men jeg har den så overhode langt bak som mulig!! Så på ett bilde av en skikkelig gruppe a bil og monterte deretter!!, ble ikke værst ;) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jeg kan legge ut bilde snart om hvordan jeg har plassert vingen, men jeg har den så overhode langt bak som mulig!! Så på ett bilde av en skikkelig gruppe a bil og monterte deretter!!, ble ikke værst ;) Bildene mine er av grp.a 240'n på Volvo-museet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 ok.. men da vet jeg dette til jeg bytter bakluke :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ganske nøyaktig sånn...:) Jah! Det er det bilde jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 bilde jeg tok på volvo museumet ja:) fiiin bil:D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Men vingen blir jo stående hent mongo om man ikke har de dere "shimsa". Blir den ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 stemmer.. men de kan jo lett lages ser det ut som passe stykke alu og en fil, så er du langt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 sam steffanson solgte disse settene med distanse klosser før i tiden,men de er utgått nå fikk hvertfall jeg til svar hos de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg