Brandtenborg Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Tommy405GTX: Om du har med ei girkasse og kan skifte den i veikanten er det jo greit! ;) taxidriver: Golfen har jeg solgt. Om jeg kommer så blir det med Mercen i såfall. :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 NESTE STREETMEET FINNER PLASS PÅ VÅLERBANEN 9 AUGUST. 400,- FOR Å KJØRE PÅ BANE. FØLG TRÅDEN ''BETALING TIL BANEKJØRING E.L'' UNDER HAPPNINGS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 hehe den er litt værre, tar litt mer en 15min og bytte kasse selv om det er fiesta...:D Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Tommy405GTX hehe den er litt værre, tar litt mer en 15min og bytte kasse selv om det er fiesta...:D Nettopp! :D Hadde det ikke vert for det hadde det ikke vert noe problem å kjøre den! Bilen begynner å bli litt løen også.... :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 når er det det begynner da?hvor ligger vålerbanen er det den i østfold? Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Brandtenborg Nettopp! :D Hadde det ikke vert for det hadde det ikke vert noe problem å kjøre den! Bilen begynner å bli litt løen også.... :( Da det rolig, hvis den ryker krøller vi den sammen og kaster den sammen alle tomflaskene i grøfta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by japsebil når er det det begynner da?hvor ligger vålerbanen er det den i østfold? Den ligger tro det eller ei i Våler kommune i hedmark, et par mil sør for elverum, 7-8 mil nord for kongsvinger. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deepdog Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 er det mulig å stikke innom på våler uten å kjøre ? i så fall koster det noe ? Siter Ford Sierra 2.0iS x | 2ooo Honda Civic 1.4iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg