Gå til innhold

740 VS supra. videoklipp fra sommertreffet på mo

Ranger emnet

JEPS

Anbefalte innlegg

jepp, som sagt i topic.

dette er bare klippet med 740en finnes en lengre film på media forumet. jeg bare filmet med mobilen fra dataskjermen, så det er ikke så sinnsykt bra! men om du/dere syns det er en bra film så last ned hele, det er mye flott dær. heile filmen heter

er forresten en kompis av meg fra bodø som eier 740en. god knall!

Vell her e klippet! syns det e en konge kommentar fra speakeren(?) etterpå!

Volvo vs supra klippet

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er så godt å se sånt :) Bare se den fattige plastbøtta falle i grus, for en massiv turbocontainer av ypperste klasse.

1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt

1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen

1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt

1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt

Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... en stock supra burde slå en stock volvo når som helst... men så er det avhengig av sjåføren også da...

og når man modder en bil.. så kan hva som helst slå hva som helst hvis man er flink nok til å modde...

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... en stock supra burde slå en stock volvo når som helst... men så er det avhengig av sjåføren også da...

jasså? Hvor spreke er da disse N/A supra'ene originalt da?

Og med en stock Volvo - mener du da hvilken som helst Volvo? tjaaa... la oss si S60R for eksempel?

Nesten litt festlig at folk mener at siden det står Volvo på bilen burde den gå sakte originalt.

Da kjører vel en stock Skyline fra en stock 740 også da? i hvertfall om det snakkes om Skyline med 2liter sekser på 130hk og 740Tic 182hk?

Jada jeg er usaklig nå - men jeg hadde også et usaklig utgangspunkt:assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at når jeg tenker på supra så er det bare en supra jeg tenker på. Det er TT'en med 330hk...

Volvo har sikkert en del biler som kan konkurere... men ikke den i video'en.

(N/A har 225hk orginalt)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det dere skryter av NA Supra er jo tregere en Chevy vanen min :). 150hk? 1700kg bil? Supra er jo tung som Flytoget. Dere må heve dere over å skryte av å kjøre fra oppskrytte japanske sportsbiler. La det være en selvfølge bare. Drag med japanske biler er som å se på paralympics. Nok om det, fikk bare lyst til å poste en unødvendig post.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det dere skryter av NA Supra er jo tregere en Chevy vanen min :). 150hk? 1700kg bil? Supra er jo tung som Flytoget.

225hk og 1450kg er nok nærmere sannheten... Dette regna jeg faktisk med at du visste...

Dere må heve dere over å skryte av å kjøre fra oppskrytte japanske sportsbiler. La det være en selvfølge bare.

Pffft :D

Drag med japanske biler er som å se på paralympics. Nok om det, fikk bare lyst til å poste en unødvendig post.

Vel...du klart det ihvertfall :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider