Gå til innhold

740 VS supra. videoklipp fra sommertreffet på mo

Ranger emnet

JEPS

Anbefalte innlegg

Må jeg si.. Tror jammen jeg må kjøpe meg en turbovolvo, så jeg kan kjøre fra kompisen min sin Supra med 550hk. Ja, for jeg går ut fra at ALLE turbovolvo'ene kjører LETT fra ALLE Supra'er nå.. :puke

Får håpe det ikke var mitt innlegg du siktet til her, for jeg prøvde i alle fall å vise til samme tendensen som ofte er andre veien, Volvoer blir frakjørt nettopp fordi det står Volvo på....

Alt kan trimmes, og ingen sjåfører er like.

Men det går ikke an å si på grunnlag av denne filmen at Volvo er best uansett, det sier til og med jeg som er Volvo entusiast på min hals at det blir usaklig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får håpe det ikke var mitt innlegg du siktet til her, for jeg prøvde i alle fall å vise til samme tendensen som ofte er andre veien, Volvoer blir frakjørt nettopp fordi det står Volvo på....

Alt kan trimmes, og ingen sjåfører er like.

Men det går ikke an å si på grunnlag av denne filmen at Volvo er best uansett, det sier til og med jeg som er Volvo entusiast på min hals at det blir usaklig :)

Skjønte det jeg! Måtte bare sette det litt på spissen! Har kjørt Volvo selv jeg! m'm

Nå er det mest tysker det går i! Men uansett, er ikke bundet til et spesielt bilmerke, verken tysk eller svensk eller hva det nå er! Kjører det som jeg liker der og da! Men ser mange som kjører f.eks, Volvo hugger ned på andre bilmerker, samme med BMW folk. Liker visst ikke Mercedes, osv. osv..

Håper dere skjønner hvor jeg vil.. Er ikke ute etter å kverrulere! :D

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det jeg! Måtte bare sette det litt på spissen! Har kjørt Volvo selv jeg! m'm

Nå er det mest tysker det går i! Men uansett, er ikke bundet til et spesielt bilmerke, verken tysk eller svensk eller hva det nå er! Kjører det som jeg liker der og da! Men ser mange som kjører f.eks, Volvo hugger ned på andre bilmerker, samme med BMW folk. Liker visst ikke Mercedes, osv. osv..

Håper dere skjønner hvor jeg vil.. Er ikke ute etter å kverrulere! :D

Skjønner deg... Jeg er heller ikke denne som klager på at andre kjøre andre bilmerker en meg, og skjønner heller ikke vitsen med det. Noen liker BMW og noen liker Volvo slik er det bare, selv har jeg kjørt Honda, VW og Opel og det er gode biler de også , har enda en Opel stående.. som skal bli vinter bil.

For meg er det det samme hva folk kjøre så lenge de ikke prater dritt om det jeg eller andre kjøre.. Hadde blitt utrolig kjedelig om alle f.eks. skulle kjøre samme merke.

Han som starta denne ståden vil sikkert bare si at det finnes Volvoer som går bra også. Men så er det noen som skal kommer med ette eller annet om at Volvo er noe dritt etc.. og det skjønner ikke jeg vitsen med.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt off topic, men er det noen som har bilder av den "Rat-look" 242'en med V8'er i? Jeg syns den var så hemskt snygg!

LITT off topic?!!?!?!?!? Goddag man økseskapt til deg:thumb

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ikke volvoen tippa :o

mått nok være å steile rundt isåfall:P vanskelig å tippe på en rett strekning:puke

over til noe fornuftig: en standard 740GL veier 1240 uten fører, en turbo veier minimum 1350 uten fører.

*Bakhjulstrekk 4 Life*

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mått nok være å steile rundt isåfall:P vanskelig å tippe på en rett strekning:puke

over til noe fornuftig: en standard 740GL veier 1240 uten fører, en turbo veier minimum 1350 uten fører.

yo stian ;) 1350 er absolutt minimum (orginalt). min veier 1440 med fører og det er rimeli tungt egentli men bilen går høveli bra for det! drag har mye med fører og gjøre! denne drag konkuransen på acr var jo såkalt "bad boys" drag! kjappeste vinner! en supra som veier 1600 kg med 225hk mot en volvo på 1440 kg med 300hk! hvem vinner? supra er råfete biler og ser egentli bedre ut enn en gammel bofors men mitt hjærte tilhører volvo ;) men nok bullshit nå... 740n gikk bedre pga vekt/effekt forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yo stian ;) 1350 er absolutt minimum (orginalt). min veier 1440 med fører og det er rimeli tungt egentli men bilen går høveli bra for det! drag har mye med fører og gjøre! denne drag konkuransen på acr var jo såkalt "bad boys" drag! kjappeste vinner! en supra som veier 1600 kg med 225hk mot en volvo på 1440 kg med 300hk! hvem vinner? supra er råfete biler og ser egentli bedre ut enn en gammel bofors men mitt hjærte tilhører volvo ;) men nok bullshit nå... 740n gikk bedre pga vekt/effekt forhold!

skal ikke gjøre meg umulig nå, men hvis volvon å supran hadde likt vekt/effekt forhold. hadde da supran kjørt fra volvon mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er med Supra, de er ikke så raske på 201 meter! Men når man kommer opp i litt hastighet (60+) er de råååest! Den sorte, uten noe merker, som var DK regga på treffet sist, er 500hk ca., men jeg drar fra den i begynelsen med Transporteren! Helt til han får inn 2. gearet! :D

Var en som sa på et eller annet amerikansk forum: "U know u drive a supra when u drive slow 11 sec. on 1/4 mile, but have the fastest top speed!" (eller noe slikt) :D

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider