Gå til innhold

740 VS supra. videoklipp fra sommertreffet på mo

Ranger emnet

JEPS

Anbefalte innlegg

giringa til han i den supra'n der var en skam... Men volvo'n gikk godt.

Mer imponert over MR2'ene jeg.... fy f*** som de kan gå med Celica turbomotor og trim! Noe annet enn Volvo gitt...:)

Edit; Må legge til at vinneren har 480 hester i den mr2'n sin... hehe.. ikke værst av en 2,0 liter gatebil.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Drag med japanske biler er som å se på paralympics.

Fordi drag handler bare om power!!! ikke sant? ;) Power power!! :)

Vekt har litt med saken og gjøre det også skjønner du :)

På ACR så har MR2 kjørt fletta av det meste og vunnet de to siste årene? Sikkert tilfeldigheter det... :hello:

Det finnes sikkert noen som kan slå japse biler... men så koster det jo så mye at en normal normann kan se langt etter de.

Nok om det, fikk bare lyst til å poste en unødvendig post.
Jupp! og jeg henger meg på :)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japsebiler i drag er som å se på paralympics, nivået på bilene på ACR er jo ikke veldig høyt når det kommer til drag da, tipper at det ikke var en eneste bil der under 13 sek på 1/4 mila i år. Supra med Targa er tyngre enn 1450kg. Husker ikke om det var det på den som var på treffet da. Jeg hadde blitt overrasket hvis Supraen hadde vunnet over volvoen i det tilfellet der, og jeg syns ikke volvoen er spesielt rask akkurat.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ser det er mange forståsegpåere her ja hehe..

Joda Volvon gikk bra den,spørsmålet er jo bare hva var forholdet vekt/effekt på den?? Den aktuelle Supran som er min BTW så veier den med ca40liter bensin å fører ca1550kg sånn bare til opplysning å har oppgitt effekt på 225hk bob bob.

Vet ikke va specs'n på Volvon er da:)

Ikke så nøye egentlig..

Ps. ser det er noen fra "Driftfun"som snakker høyt..vi drifta jo til tider bedre me 1800kg Japansk familiebil en det noen av dere presterte NHF:)

Syns vi da hehehem'm

FWD!! NO THANKS..No Drifting..No Feeling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ser det er mange forståsegpåere her ja hehe..

Joda Volvon gikk bra den,spørsmålet er jo bare hva var forholdet vekt/effekt på den?? Den aktuelle Supran som er min BTW så veier den med ca40liter bensin å fører ca1550kg sånn bare til opplysning å har oppgitt effekt på 225hk bob bob.

Vet ikke va specs'n på Volvon er da:)

Ikke så nøye egentlig..

Ps. ser det er noen fra "Driftfun"som snakker høyt..vi drifta jo til tider bedre me 1800kg Japansk familiebil en det noen av dere presterte NHF:)

Syns vi da hehehem'm

Volvo 940 veier ca 1440 med fører og full tank, egenvekt på 1365. Tenker det at 740 er litt lettere ,men fremdeles over 1300 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vel vi får se på neste treff da om jeg ikke kan gjøre det litt bedre på 201meter'n:omfg :driving

Ja, håper du ikke ble fornærma. Er bare at folk nå om dagen forventer så mye av en supra i forhold til en volvo kanskje, og volvogutta elsker jo å dra fra andre bilmerker mer en andre for å vise at bofors er best. Og at med Camping fjærer, camping gasser og, (ja jeg har hørt noen skryte av camping delene) gasser og fjærer for å trekke campingvogn osv osv, så går et sykt fort :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Volvoen som kjørte Supran er ikke original etter det jeg har hørt..

Det jeg har hørt er at den er fra Bodø og har ca./rundt 300 hk.. tror jeg vet hvem som eier den også.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper du ikke ble fornærma. Er bare at folk nå om dagen forventer så mye av en supra i forhold til en volvo kanskje, og volvogutta elsker jo å dra fra andre bilmerker mer en andre for å vise at bofors er best. Og at med Camping fjærer, camping gasser og, (ja jeg har hørt noen skryte av camping delene) gasser og fjærer for å trekke campingvogn osv osv, så går et sykt fort :)

tror de fleste med 240 har senk maks samt godt oppstivet bil....

krenger for mye med campingfjærer... stv senk er kjekt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Volvoen som kjørte Supran er ikke original etter det jeg har hørt..

Det jeg har hørt er at den er fra Bodø og har ca./rundt 300 hk.. tror jeg vet hvem som eier den også.

er jo som sagt kimmen som eier den ;) går jo ganske så godt!

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg si.. Tror jammen jeg må kjøpe meg en turbovolvo, så jeg kan kjøre fra kompisen min sin Supra med 550hk. Ja, for jeg går ut fra at ALLE turbovolvo'ene kjører LETT fra ALLE Supra'er nå.. :puke

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg si.. Tror jammen jeg må kjøpe meg en turbovolvo, så jeg kan kjøre fra kompisen min sin Supra med 550hk. Ja, for jeg går ut fra at ALLE turbovolvo'ene kjører LETT fra ALLE Supra'er nå.. :puke

Langt fra alle.. men med litt trim går de rimmelig godt.. er jo ikke bare supra som kan trimmes, det kan volvo også og det er de som har tatt ut over 500 hk i en Volvo og mer er sikker mulig..

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider