Gå til innhold

740 VS supra. videoklipp fra sommertreffet på mo

Ranger emnet

JEPS

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en i Bodø som har den 740 etter det jeg har fått vite fra noen som var på sommer treff og som kjente sjåføren, tror ikke han er here på forumet.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Volvoen som kjørte Supran er ikke original etter det jeg har hørt..

Det jeg har hørt er at den er fra Bodø og har ca./rundt 300 hk.. tror jeg vet hvem som eier den også.

300 Hk i den dær 740`n? tittet så vitt under pansret:P men kan ikke si d så ut til å være 300..men ok..noen som kan bekrefte dette ?

Bilen var ribbet for intriør mener jeg å huske :)

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 Hk i den dær 740`n? tittet så vitt under pansret:P men kan ikke si d så ut til å være 300..men ok..noen som kan bekrefte dette ?

Snakka med en kamerat av broderen som kjenner han som eier den 740ien og han kunne bekrefte at den bilen er fra bodø og eieren hete ........ sier jeg ikke her, men jeg kan spørre hvor mye hk han har i den neste gang jeg mæter han

Men jeg har hørt at det skal være ca. 300 hk i den, men jeg er ikke sikker

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

well! du kan ikke se utfra motorrommet hvor mye hk en bil har! utfra det jeg så hadde den justerbar btr og annen intercooler! og innsugsplenum fra en "E" motor! og den gikk bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh, hærlig, hær sporer det ut i alle retninger, fine greier.

syns bare det var litt moro, som noen nevnte tidligere i tråden er det en del som tror supra orginalt er verdens raskeste bil (å da sikter jeg ikke til eierne av supraer osv,men generelt) å dessuten var det et genialt gullkorn fra speakeren.

jeg syns supraen er rå den, kanskje eieren knøvla litt med giringa ellernoe, ikke vet jeg. men syns nå det var morro at den gamle volvoen dro ifra, er lissom ikke det man forventer ikke sant? det var pointet med å legge videoen hær, ikke for å klage på supraen, kjøreren, supraer generelt eller noe som helst.

(ja, å gi 740 eierne litt (mere) å være stolt av) ;)

ang effekten i 740en så er jeg ikke sikker, ikke eieren heller, bare sånn ca..

er vell ikke så nøye, er i allefall et "leke prosjekt" til akkurat slike ting som sommertreffet!!

er jo ikke lenge til neste treff så da er det jo bare å stille opp å "put your money, where your mouth is"

(tror ordtaket er slik, å det var til de som har klaget i tråden hær)

fint at tråden engasjerer i affal, hadde helt glemt den

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider