Rockford Seat Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Får jo bare gratulere med bolle i ovnen da, glenn :thumb Henger meg på jeg. Grattis !!! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg å :) GRATTIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Takker for alle gratulasjoner. Gleder meg veldig til den store dagen. ePiFaNT antydet at vi her snakket om et kommende barn som kunne stave Faseforskyvning før den lærte å si pappa. Vi får sattse på at det ikke blir så ille............he he mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Da får vi kanskje se Prosjekt Multipla? eller Prosjekt Idea? eller Prosjekt Retro-Multipla? :D Du og disse Fiatene dine................he he. Multipla blir det ikke, styggere bil skal man lete lenge etter. Den retro Multipla var jo litt moro. Har nok ikke bestemt meg helt for hva slags prosjekt vi snakker om, men av litt større biler, liker jeg Chrysler Voyager ganske godt, rent utseendemessig. Vi får se, først og fremst må jeg bli ferdig med E36'n og avgjøre hva vi skal gjøre med denne. Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Må gratulere jeg og forresten :) Ellers må jeg advare litt mot Voyageren... Det er en drittbil for å si det som det er! Enig i at de kan se OK ut, men kvalitet/kjøreegenskaper er altfor dårlig. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Må gratulere jeg og forresten :) Ellers må jeg advare litt mot Voyageren... Det er en drittbil for å si det som det er! Enig i at de kan se OK ut, men kvalitet/kjøreegenskaper er altfor dårlig. Mvh Stian Kvalitetsproblemene med Voyager er ikke ukjent. Det ligger uansett noen mnd frem i tid, så vi får se hva vi ender opp med. Nå er det BMW'n som gjelder. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Grattis Mr SQ.Velkommen etter.:m'm: :m'm: Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Grattis Mr SQ.Velkommen etter.:m'm: :m'm: gratulerer Glenn!! :cheers: og velkommen etter ja!!! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Takker for alle gratulasjoner. Gleder meg veldig til den store dagen. ePiFaNT antydet at vi her snakket om et kommende barn som kunne stave Faseforskyvning før den lærte å si pappa. Vi får sattse på at det ikke blir så ille............he he mvh Glenn den første musikken dattra mi hørte,var tidskompansert og i fokus,da var hun 4 dager gammel,på tur hjem fra sykehuset.:thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 den første musikken dattra mi hørte,var tidskompansert og i fokus,da var hun 4 dager gammel,på tur hjem fra sykehuset.:thumb :respect Og Glenn... Gratulerer :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jeg får vel bare slenge meg på og gratulere Glenn :thumb Så ser jeg fram til framtidige prosjekt med korekt plassering av utstyr og allikevel plass til barnevogn og bleiepakker :respect Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 He he. dette kan bli en spennende kombinasjon! Gratulerer så masse. Når det gjelder Voyageren, er ikke dette nødvendigvis et dårlig valg om man er litt nevenyttig. Må huske at man kan komme over en meget bra bil til meget lite penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 hvordan er det med fremgangen her da?? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hvordan er det med fremgangen her da?? Ikke så fort som jeg skulle like. Har vært opptatt med mye styr i det siste med huskjøp etc. Bilen er nesten ferdig slipt ned. Planen er å lakke den om ca 10 dager. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Lite jeg hører fra deg Glenn........hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg