cossie power Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Ikke så fort som jeg skulle like. Har vært opptatt med mye styr i det siste med huskjøp etc. Bilen er nesten ferdig slipt ned. Planen er å lakke den om ca 10 dager. mvh Glenn fått farge på bilen? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 fått farge på bilen? Pga endel omrokkeringer i selskapet, har bilen stått stille en periode. Blir snart igangsatt igjen. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Det er vel blitt litt bleieskift også idet siste vel Glenn.Navnet blir vel Focaline Audison.:cool: :cool: :hide Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Det er vel blitt litt bleieskift også idet siste vel Glenn.Navnet blir vel Focaline Audison.:cool: :cool: :hide Per.... Den lille har ikke poppet ut enda, men det har blitt litt jobbing vedrørende avviklingen av bilstereodistribusjonen, samt et lite prosjekt jeg jobber med som kan bli veldig interessant for alle bilstereoentusiaster. Det er usikkert hvorvidt jeg fortsetter med bilstereosalg, men jeg forsvinner mest sannsynlig ikke. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvem skal selge oss zapco nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hvem skal selge oss zapco nå? Name: KONSEPT ACR-NORGE DA Address: VANGSVEIEN 20 City: N-2318 HAMAR Country: NORWAY Telephone: 47 6255 2044 Fax/Telex: 47 6255 2376 E-mail: nas.as@online.no Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Name: KONSEPT ACR-NORGE DAAddress: VANGSVEIEN 20 City: N-2318 HAMAR Country: NORWAY Telephone: 47 6255 2044 Fax/Telex: 47 6255 2376 E-mail: nas.as@online.no hmmm,det tror jeg neppe stemmer lenger....eller? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 neppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hmmm,det tror jeg neppe stemmer lenger....eller? Godt mulig... På tide de oppdaterer listen sin i hvert fall. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hvem skal selge oss zapco nå? Vil du ha Zapco, kan jeg alltids skaffe deg det en liten stund til. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ingen som skal overta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ingen som skal overta? Har ikke sagt det fra meg enda. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg