Gå til innhold

Mr. SQ: Project E36

Ranger emnet


Mr. SQ

Anbefalte innlegg

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det kan bli svært bra når du får svungen på vinylen :) Bare å stå på, øvelse gjør mester som det heter.

 

Trekkingen gikk veldig bra, ble meget pent. Problemet var at min iver medførte at vinylen slapp grunnet at jeg ikke ventet lenge nok, desverre.

 

Vinylen var helt fantastisk å jobbe med.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glenn

 

Spennende prosjekt dette. Skal bli morsomt å høre det når det blir ferdig, så sender herved en forespørsel om en lytte demo.

 

Jeg vet du har vært kritisk før til tidskompensasjon, har du tenkt å prøve og bruke det på denne bilen, da via prosessoren i amp'en? Skal du bruke aktive eller passive filter på frontsettet?

 

Stå på og lykke til videre med prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glenn

 

Spennende prosjekt dette. Skal bli morsomt å høre det når det blir ferdig, så sender herved en forespørsel om en lytte demo.

 

Jeg vet du har vært kritisk før til tidskompensasjon, har du tenkt å prøve og bruke det på denne bilen, da via prosessoren i amp'en? Skal du bruke aktive eller passive filter på frontsettet?

 

Stå på og lykke til videre med prosjektet.

 

Heisan,

 

Selvsagt skal du få lytte,.................. så lenge du vil.

 

Skal bilen brukes i konkurransesammenheng, vil jeg selvsagt bruke tidskompen som sitter i forsterkerne for å optimere for 1 setelytting. Til normalt bruk, vil den bli optimert for 2 seter. Det kan være jeg alikevel bruker litt tidskomp for å optimere fasen. Vi får se hvordan prosessoren i forsterkerne fungerer. Dette systemet blir aktivt, i og med at forsterkerne har en ganske grom og fleksibel prosessor innebygget.

 

Neste prosjekt blir hovedsaklig passivt.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten teaser på en trukket dørside. Dette er bakdørene.

 

Bilde.jpg

 

Mer kommer senere.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at dette blir interiør med klasse og stil:) Liker den røde sueden sammen med sort vinyl, det er nice.

 

Bøjinis: Vinylen og sueden finner du i vebshoppen vår og kan kjøpes gjennom alle våre forhandlere. Den sorte er vinyl1 og koster 349,- pr.mtr. Den er utrolig fin å jobbe med og strekker fint i to retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at dette blir interiør med klasse og stil:) Liker den røde sueden sammen med sort vinyl, det er nice.

 

Bøjinis: Vinylen og sueden finner du i vebshoppen vår og kan kjøpes gjennom alle våre forhandlere. Den sorte er vinyl1 og koster 349,- pr.mtr. Den er utrolig fin å jobbe med og strekker fint i to retninger.

 

 

fikk litt lyst å prøve å trekke opp noe i biln... så jeg får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår