ePiFaNT Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tror det kan bli svært bra når du får svungen på vinylen :) Bare å stå på, øvelse gjør mester som det heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Tror det kan bli svært bra når du får svungen på vinylen :) Bare å stå på, øvelse gjør mester som det heter. Trekkingen gikk veldig bra, ble meget pent. Problemet var at min iver medførte at vinylen slapp grunnet at jeg ikke ventet lenge nok, desverre. Vinylen var helt fantastisk å jobbe med. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Du brukte sprøyte for å sprøyte på limet? eller hvordan gjorde du det? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hei Glenn Spennende prosjekt dette. Skal bli morsomt å høre det når det blir ferdig, så sender herved en forespørsel om en lytte demo. Jeg vet du har vært kritisk før til tidskompensasjon, har du tenkt å prøve og bruke det på denne bilen, da via prosessoren i amp'en? Skal du bruke aktive eller passive filter på frontsettet? Stå på og lykke til videre med prosjektet. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hei Glenn Spennende prosjekt dette. Skal bli morsomt å høre det når det blir ferdig, så sender herved en forespørsel om en lytte demo. Jeg vet du har vært kritisk før til tidskompensasjon, har du tenkt å prøve og bruke det på denne bilen, da via prosessoren i amp'en? Skal du bruke aktive eller passive filter på frontsettet? Stå på og lykke til videre med prosjektet. Heisan, Selvsagt skal du få lytte,.................. så lenge du vil. Skal bilen brukes i konkurransesammenheng, vil jeg selvsagt bruke tidskompen som sitter i forsterkerne for å optimere for 1 setelytting. Til normalt bruk, vil den bli optimert for 2 seter. Det kan være jeg alikevel bruker litt tidskomp for å optimere fasen. Vi får se hvordan prosessoren i forsterkerne fungerer. Dette systemet blir aktivt, i og med at forsterkerne har en ganske grom og fleksibel prosessor innebygget. Neste prosjekt blir hovedsaklig passivt. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Her er en liten teaser på en trukket dørside. Dette er bakdørene. Mer kommer senere. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Dørsidene ser veldig nice ut, den rødfargen er kanonfin:) Blir moro å se det ferdige resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Nice :thumb Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Nice Glenn. Håper å få treffe deg og bilen på ett Emma treff.Nice work,nice work...:thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hæ? Ikkeno rosa? Hva er dette for no Glenn? Nå blir madammen sinna :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Slik ble fremdørene: mer følger senere Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 det der blei nais;) hva slagst stoff er det svarte? å hva koster det pr rull/meter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kan ikke si annet enn at dette blir interiør med klasse og stil:) Liker den røde sueden sammen med sort vinyl, det er nice. Bøjinis: Vinylen og sueden finner du i vebshoppen vår og kan kjøpes gjennom alle våre forhandlere. Den sorte er vinyl1 og koster 349,- pr.mtr. Den er utrolig fin å jobbe med og strekker fint i to retninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kan ikke si annet enn at dette blir interiør med klasse og stil:) Liker den røde sueden sammen med sort vinyl, det er nice. Bøjinis: Vinylen og sueden finner du i vebshoppen vår og kan kjøpes gjennom alle våre forhandlere. Den sorte er vinyl1 og koster 349,- pr.mtr. Den er utrolig fin å jobbe med og strekker fint i to retninger. fikk litt lyst å prøve å trekke opp noe i biln... så jeg får se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Du, Glenn... Blir det tilstrekkelig stabil montering av elementet når du skrur den rett i dørtrekket? Er vel ingen fordel at trekket har samme vandring som elementet? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg