Earthquake Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ser nice ut detta Glenn:) Hvem av fargene ble det til slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Takker så mye Anders. Er et stykke opp til arbeidet du har gjort i Civicen, men dette er jo tross alt første bilen jeg bygger i en slik grad. Tildigere har jeg stort sett eksperimentert, og forsket med ulike ting, og da trenger det ikke se fint ut. Håper det blir bra til slutt. Merker at jeg ikke har den største erfaring med trekking, men tar jeg bare tiden til hjelp, så blir det ganske greit. Slet litt med den første dørsiden til fremdørene, før jeg begynte å trekke nedenifra der hvor dørsiden buler mest. Jeg må bare stå på, for bilen skal lakkes i starten på september og da vil jeg helst være ferdig innvendig. Er vanvittig fornøyd med limet, vinylen og sueden som jeg har kjøpt i fra dere. Utrolig fine produkter. Er ikke tvil om hvilke produkter jeg skal bruke til fremtidige installasjoner. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ser nice ut detta Glenn:) Hvem av fargene ble det til slutt? Halla Pål, det ble den med betegnelsen Grey, men tror jeg beholder den som heter Pewter også. Vet jo aldri hva jeg kan finne på nå. Har fått blod på tann jeg, skal jo til med enda et prosjekt så fort denne er ferdig. Sueden deres er kjempeflott, uten at den koster skjorta. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ett kjempe kult prosjekt! gleder meg virkelig til å se det ferdrige restultatet:-) men en ting: du sa du brukte støpe-plast, var det vanskelig å jobbe med for en som ikke har så mye efaring tror du? og hvordan hadde det vert å brukt husfix i stedet for støpe-plast, husfix kan man kutte og lage mønster i selv om det er ferdig herdet, har foresten ikke prøvd noen av de. men forhåpentligvis snart:-) lykke til! gleder meg til flere bilder:-P Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 ett kjempe kult prosjekt! gleder meg virkelig til å se det ferdrige restultatet:-) men en ting: du sa du brukte støpe-plast, var det vanskelig å jobbe med for en som ikke har så mye efaring tror du? og hvordan hadde det vert å brukt husfix i stedet for støpe-plast, husfix kan man kutte og lage mønster i selv om det er ferdig herdet, har foresten ikke prøvd noen av de. men forhåpentligvis snart:-) lykke til! gleder meg til flere bilder:-P Takker! Polyuretan støpemassen er utrolig fin å jobbe med. Det er første gang jeg bruker den, så det er ikke noe problem. Jo mer man bruker den, desto mer muligheter ser man. Bilder kommer snart. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det har desverre ikke blitt gjort så enormt mye i det siste, men her kommer hvertfall et oppdateringsbilde. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 pentpent :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nydelig! Veldig pent dette her! Får lyst til å gjøre det samme med min E36! :P Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 DÆJÅ? Skjer det no her for tiden da, glenn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 DÆJÅ? Skjer det no her for tiden da, glenn? Det skjer litt, holder på å slipe ned bilen for lakking. Har desverre ikke tatt så mye bilder enda. Vurderer å selge bilen etter den er ferdig da en kommende familieforøkelse gjør bilen noe uegnet, men vi får se. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Vurderer å selge bilen etter den er ferdig da en kommende familieforøkelse gjør bilen noe uegnet, men vi får se.mvh Glenn Jasså? Skal du kjøpe hund?:iconsm Mvh Pål HU531 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jasså?Skal du kjøpe hund?:iconsm Mvh Pål HU531 He he...............har ikke planer om det foreløpig. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Får jo bare gratulere med bolle i ovnen da, glenn :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Da får vi kanskje se Prosjekt Multipla? eller Prosjekt Idea? eller Prosjekt Retro-Multipla? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Var det nødvendig å vise bilde av verdens styggeste bil? Spørs om jeg kommer til å få sove i natt... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg