Gå til innhold

Ja.. da var det min tur å smake autovern.

Ranger emnet

Austevollingen

Anbefalte innlegg

Radiaki's innlegg stemmer bra med min realitet, ny skjerm kostet meg bare 800kr, lyktene kosta meg vel ca 1000kr.

Brukt panser betalte jeg 1000kr for.

Men når det gjelder den motoren, jeg vil ikke måtte skru ut motoren annenhvert år for å få den EU-godkjent, men jeg har heller ikke lyst å legge ut 20 -30 000kr i ombygging og godkjenning..

Det å bytte motoren hvert 2.år er jo en mulighet men.. vil jo helst slippe.

bmw deler er faktisk billigere enn det meste andre på markede ja..

først når du skal skru på M modeller det begynner å koste..

du må jo nødt til å få bytta den motoren.. 2,5 literen er jo 132000 ganger freskere enn den sure 2 literen, hvertfall så lenge det er 24 ventileren.

og motorbytte i e34 er jo null problem, hvertfall vis du har en "elefant" og murgulv/asfalt. da er det jo "plug and play"

en "elefant" koster noe rundt 2 lapper på biltema, og den funker bra..

murgulv/asfalt kan jeg desverre ikke hjelpe deg med..

en annen ting også, du trenger jo ikke bytte motor hver gang du skal eu godkjenne, bare slip vekk 2,5 merket på insuget så finner de aldri utav det de fjompene som eu godkjenner. bare sørg for å gjøre det litt pent da seff...

jeg selv har jo en 535i som er eu godkjent flere ganger med 3,8 m5 motor i..

risken da igjen er vis du smeller noe jævli, og finner de utav det da (noe de 99,9% sikkert ikke gjør) så spiller du dum og sier du ikke viste om det..

dette var da min mening, og ikke noe fasitsvar, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic