Gå til innhold

BMW styling på ebay. Bare dritt?

Ranger emnet

Crazy-Kid

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt masse stash fra Ebay, med godt hell. Kjøpte sideblinkers til under hundrelappen. De er strøkne nå et år etterpå og har fortsatt ikke tatt inn vann slik de originale hadde.

Kjøpte en Irmscher hekkvinge til ca 1200,- ferdig lakka i "min" farge. Denne koster 3500,-(!!) ny fra Opel i Tromsø, og da er den ikke lakkert.

Originale Xenon hovedlykter med tennersats og pærer fikk jeg for 3500,- Prisen hos Opel er vel godt over 10.000,-

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og titter på ebay. Ser at styling er jævelig mye billigere der enn i norge. Som blinkers, lys, speil osv. Er det bare dritt? Eller er det kvalitet?

Vurdere og kjpe der hvis det er orgentlig for sparer noen tusenlapper!

Nå er jo ikke Ebay en butikk, men et nettsted alà QXL. Det varierer nok en del i kvaliteten, da det er alt mellom himmel og jord folk selger.. Det er som regel en god del billigere enn å kjøpe i Norge ja.. Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter selv og ser på E-Bay.. men er det ikke mulig å bestille ting med oppkrav? Skeptisk å betale noen i Taiwan 1000 spenn uten å vite om jeg får varen.

Heldigvis/dessverre sitter fyren som selger i Taiwan og tenker akkurat det samme. Hvis han gir kjøperne sine mulighet til å betale i oppkrav vil det selvfølgelig gå skeis en eller annen gang. Er nok av uærlige sjeler der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liksom du finner en vare men så er det så billig at du tror det nesten ikke er sant.. Liksom M3 speil med power koster 2000 kr her i norge, mens på ebay får du det for 500-600 kr :P Er så vanskelig å finne ting som passer akkurat min bil så får se hva jeg gjør.. Sparer jo noen tusen lapper å kjøpe derfra, men er det bra liksom? :P hehe:deng

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider