Gå til innhold

RE XXX 15" i golf 3

Ranger emnet

Fab

Anbefalte innlegg

Er vel flere her som bruker 8" som midbass syns jeg huske, de bruker vel henholdsvis seas og hertz blant annet, hvis du snuser litt rundt omkring så finner du nok alternativer som vil passe bra, resultatet? Dynamikk til tusen =)

Jeg har et par 8'' peerless exclusive som kommer med posten snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Peerless Exclusive er nevnt (heldiggris), Hertz er nevnt (har selv Space 8), Seas L22 kan nevnes.. Peerless sin HDS (830491) skal være super, selv om den kan være litt trøblete å få tak i. Du må sannsynligvis via Solen i Canada, men kan såklart ordnes ;)

EDIT: eller denne, B&C 8 NLD51. 791,-/stk. pluss frakt og moms.

53.jpg53.jpg

Plass lager du i fordørene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peerless Exclusive er nevnt (heldiggris), Hertz er nevnt (har selv Space 8), Seas L22 kan nevnes.. Peerless sin HDS (830491) skal være super, selv om den kan være trøblete å få tak i..

Plass lager du i fordørene ;)

Har hørt mye godt om peerless hds exclusive og den eldre hds serien. Har aldri vært noe borti hertz, men utenfor lille norge er seas veldig mye brukt til bil. spesielt ca18rnx, som vistnok skal være veldig god i bil. Tenker å kjøre 4'' exclusive så lenge ingen kommer med et forslag om en annen driver som koster ca det samme og som spiller "bedre". Diskant er jeg litt usikker på med tror jeg skal prøve vifa xt19. Men nå må jeg slutte å kjøre off-topic her.

attachment.php?attachmentid=112899&d=1149923772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hc_TK: er slik "ot" vi lærer av, iallefall jeg =)

Jeg har to litt eldre 6,5" eller noe i nærheten, fra Herz. Kan komme med mer info om disse når jeg kommer hjem fra jobb.

Har ikke fått svar fra Dani på en stund nå :/ _Hvis_ han har solgt den, er det noe annet som kan anbefales?

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, fint og høyt blir nok alt for dyrt for meg. Men noe som spiller høyt og greit, og heller bra på litt lavere volum hadde vært optimalt for meg. Har litt lyst å prøve meg på litt DB-drag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf er jo generellet en enkel bil å få bass i da etter min erfaring, putta et jl audio element i min renault nå i lukka kasse, og det spiller høyt nok for min del, samtidig som det spiller like fint fra laveste til høyeste volum. Kanskje det er noe å tenke på? Hertz sine elementer har vel høy følsomhet såvidt jeg husker å er kjent for å spille pent, så det kan være et alternativ.

Soundstream å Earthaquake er vel å kjent for å yte begge deler så det er jo og noen alternativ som kan sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B&C?

Funker dette til litt "hobby-db-drag" ?

Jeg må innrømme at jeg vil kunne spille høyt, med masse trykk. Elsker det når bassen sitter i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men Dani tok kontakt, og det er XXX'n som får i oppgave å ødelegge golfen, i sammarbeid med en Dynabel 2500WRMS blokk. =)

Kanskje jeg bør endre tittelen til "tips til frontsett som passer til XXX15?". Hehe.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider