volvo-r-sport Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Chromlista sitter bare klemt i ett spor. Er et helvete å få den på. Dra heller og kjøp deg svart list til bakruta, da slipper du å sette inn chrom igjen.. -Var det sånt typisk eksempel på "pent hus, men ingen hjemme" ho kjärringen eller? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Bare å drite i chromen, lista er tett for det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Det er sant, er noen som skal ha på den dritten igjen.. min kamerat "ræggærn" brukte vel 1-2 kvelder på å få i kromlist på fram og bakrute på 142n sin. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 litt av et troll av et kvinnfolk trådstartet fikk møte da :D håpe hun får erstatte. Det med kromlisten er enkelt. Hvertfall å få av :P det er laget 2 slisser på midten av gummilisten hele veien rundt. det er denne kromlisten skyves inn i. Tok akkurat min av og ser virkelig mørkt på å ta den på igjen Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 litt av et troll av et kvinnfolk trådstartet fikk møte da :Dhåpe hun får erstatte. Det med kromlisten er enkelt. Hvertfall å få av :P det er laget 2 slisser på midten av gummilisten hele veien rundt. det er denne kromlisten skyves inn i. Tok akkurat min av og ser virkelig mørkt på å ta den på igjen jepp skal prøve å sette på dette i morgen! håper ikke det blir så Jævelig vanskelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg