Magnum_pi Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Audi'n ser ut som en lubben nerd med tykke briller som har bola seg for å ta igjen på mobberne. Mens Mazda'n har mer det hissige, kompakte utseendet til en illsint japaner som kan karate og slår villt fra seg når man minst venter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Cozzie Joda. Dem er så like så :rolleyes: Introduserer bevismaterialet: ( he, he ) #1 hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup :cool: Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Har testet Audi A8 idag og den tilfredstilte de fleste krava mine. Den blir jo også dritrå med 20" og 80mm senking!! Gjenstår bare å få goodwill fra kjerringa :o PS! Er det noen som har noen rå bilder fra blodsenka A8'ere så er jeg evig takknemlig om dere legger dem ut. John ManiaC Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Har testet Audi A8 idag og den tilfredstilte de fleste krava mine. Den blir jo også dritrå med 20" og 80mm senking!! Gjenstår bare å få goodwill fra kjerringa :o PS! Er det noen som har noen rå bilder fra blodsenka A8'ere så er jeg evig takknemlig om dere legger dem ut. John ManiaC Hvilken motor var det du kjørte? Har bilde av en A8 med 21toms krom felger, senka, med hvit creme skinn interiør og 4 tv'er i, men den er i et blad. Pleier å komme en A8 på gatebil, den har 20toms Azev felger.sikkert bilde av den på gatebil.no Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Åge Volvo v70/s70 hadde ikke jeg turt å kjøpe. Er elendig understell på de. Det værste tilfelle jeg har hørt var en lokal kar som ikke fikk kjøre bilen fra Eu kontrollen, da hadde bilen gått 38000 og var 2 år gammel. Er ikke uvanlig att disse har store mangler etter 50-70000. Volvo vegrer seg for å ta det på garanti også. Han som kommer herifra måtte krangle i flere månder før de tok på seg reprasjonen. Dette er nok hovedsaklig 97-99 modellene av V70. Dessuten er dette bare enkelte tilfeller. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 her er et bilde av gamle a8 min.solgte den for 2 år siden. ps:jævli dyre deler..... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 et til fra våler Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Den var fin... :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Ser at 156 Sportwagon er nevnt her. Med 2-liters motor og f.eks. selespeed er jo den ganske morsom da. Fin vektfordeling og greit med krefter. Pga bra forstilling har den lite "power steering". Bilde av en med 17" felger: Ikke så vanskelig med tuning heller, bare se alfa156.net Vet ikke om du skal ha ny eller brukt, men den finnes i 2,5 V6 også som låter fantastisk i standard utgave. Ikke noe psh psh lyd, bare flott ekte Italiensk V6 orkester når man gir gass! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Andy156 Vet ikke om du skal ha ny eller brukt, men den finnes i 2,5 V6 også som låter fantastisk i standard utgave. Ikke noe psh psh lyd, bare flott ekte Italiensk V6 orkester når man gir gass! Kjører jo 3.0 V6 nå med effektanlegg så jeg vet hva du snakker om......Kikket på en sportwagon tidligere i sommer men det er jo ikke særlig mer plass enn i coupen min! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Dette må vell være den ultimate familie bilen for meg. :D Flere bilder kan du se HER! Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 MEGACAR for Mega KIMBLE! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ MEGACAR for Mega KIMBLE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg