Gå til innhold

Mine biler. Noen selvbygde, andre ikke.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fyrt opp digital kameraet og tatt noen bilder av modell bilene mine.. Det siste 'tilkommet' i familien, er en 1/18 Ferrari F40, brukt en sådan, men i perfekt stand.

IMG_3819.jpg

IMG_3820.jpg

Ferrari F40

IMG_3830.jpg

IMG_3832.jpg

IMG_3833.jpg

IMG_3834.jpg

IMG_3835.jpg

IMG_3836.jpg

IMG_3841.jpg

Finnest det noe vakrere bil enn dette? Nei.. (Dette er drømmebilen..)

'Tunet' Ferrari Testarossa med F40 motor og drivverk.

Dette er en delvis selvbygd bil. Bilen er en Ferrari Testarossa, med F40 motor, drivverk og bak felger. Satt med en kompis for noen år tilbake, og kjeda oss, han hadde en ødelagt F40, jeg hadde en Testarossa med ødelagt motor (later vi som, fyllesjuk idag, så er litt dryg..) Så det var fram med avbiter, lighter og saks. Så startet vi med modifiseringene. Og resultatet, etter noen timer (Faktisk, var ikke lett..) Ble en Ferrari Testarossa med F40 motor, og det ble ganske kult! Men vi måtte ta av bak-fangeren på 'rossan for at vi skulle få plass til F40 motoren og kassa, pga. at F40 motoren er lengre enn testarossan's.

IMG_3822.jpg

IMG_3823.jpg

IMG_3824.jpg

IMG_3825.jpg

IMG_3826.jpg

Porsche Carrera Turbo Cab.

IMG_3839.jpg

IMG_3840.jpg

Porsche Carrera S

IMG_3837.jpg

IMG_3838.jpg

Ford Ka

IMG_3827.jpg

Ferrari F50 (I Biltema kvalitet..)

Dette ble en misslykket bil, kjøpte ett byggesett for noen år tilbake da jeg var på ferie, og måtte ha noe å fikle med, dette ble resultatet. Deler som ikke passet og jalla lim som ikke ville tørke skikkelig.

IMG_3828.jpg

1958 Plymouth Fury

IMG_3821.jpg

Jaguar E Cab

IMG_3829.jpg

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...