Zetec Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Portet kasse er best på denne subben, men løsningen du selv foreslår med portene opp i hattehylla fungerer kun om du bygger bandpass, hvis ikke blir det veldig gæli lyd. golfnos, du skal få sitte inni pandaen også en tur, med 1 stk 12" det er seriøst ikke bra for helsa i lengden, hehe... Men det skal bli moro å få målt noen, så får vi se hva vi kan få til etterhvert :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 gleder meg! Sittet og sett på panda tråden siden du kjøpte den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg ville valgt den prs3000Spl forsterkeren. Den er vel laget til den suben. Burde kjøpe den forsterkeren på megabillig.com Litt over halv pris en det den koster i norge. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 de har bare 5000spl forsterkeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Portet kasse er best på denne subben, men løsningen du selv foreslår med portene opp i hattehylla fungerer kun om du bygger bandpass, hvis ikke blir det veldig gæli lyd. golfnos, du skal få sitte inni pandaen også en tur, med 1 stk 12" det er seriøst ikke bra for helsa i lengden, hehe... Men det skal bli moro å få målt noen, så får vi se hva vi kan få til etterhvert :) 'hmmmm Farlig for helsa, med 1 12"? :P Hmmmmm, flax jeg ikke er død da . hehe Men di bassa spiller bra di, til prisen,og innspilling, hva er det :P Var ikke mange dagene gamle bassa, da jeg prøvde første db drag i år :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 'hmmmmFarlig for helsa, med 1 12"? :P Hmmmmm, flax jeg ikke er død da . hehe Men di bassa spiller bra di, til prisen,og innspilling, hva er det :P Var ikke mange dagene gamle bassa, da jeg prøvde første db drag i år :D Så spiller ikke du sååå mye høyere enn meg, og du har 8 stk ;) Innspilling driver vi ikke med uansett, har jeg aldri gjort hvertfall... dvs subben gjør det selv, jeg spiller som jeg vil. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Neida, spiller ikke å høyt jeg da, men det høres høyt ut, når det er ved mellom 40-50 hz Har sikkert spillt mye høyere hvis jeg hadde tuna kassa til db drag da. Gøy når det rister skikkelig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Neida, spiller ikke å høyt jeg da, men det høres høyt ut, når det er ved mellom 40-50 hzHar sikkert spillt mye høyere hvis jeg hadde tuna kassa til db drag da. Gøy når det rister skikkelig :D OT: Åssen elementer har du? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 de har bare 5000spl forsterkeren Send mail til dem så skaffer de den. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har pioneer 3004 spl bassa Spiller bra for prisen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Har pioneer 3004 spl bassaSpiller bra for prisen da. Skulle faen meg bare mangle :D Er jo ett under at både du og bilen fortsatt henger sammen.. hehehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Skulle faen meg bare mangle :DEr jo ett under at både du og bilen fortsatt henger sammen.. hehehe Skulle gjerne hatt mere trykk da, men siden bilen er en vanlig bruksbil, som brukes til og fra arbeid, og som normalt blir brukt til vanlig musik, så er det ikke så mye mere jeg vet å gjøre. Da blir det vell å bygge ny bil, beregna til dbdrag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg