The cowboy Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 denna likte jeg da.. hehe! sånn dame skulle man ha hatt og :D Click here to see Video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 denna likte jeg da.. hehe!sånn dame skulle man ha hatt og :D Click here to see Video Repost og totalt fjortiss av kjerringa, dessuten er kamera, klokka, klærene hennes sikkert import vare :boxing Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Vedder på hun ikke engang vet hvilke biler det er:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 haha!:D morsom dame! men hun har jo rettm'm Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hehe.. repost. greit nok det.. artig liten film det der.. fin trans am da! Og dama har jo faktisk rett Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 litt OT her nå! men fatter ikke hvorfor folk som kjører en ting, skal disse alle som kjører noe annet.. elsker bil jeg, rett å slett! m'm liker alt fra små 4'ere til store 12'ere liksom.. er enest franske og eventuelle russiske/polske biler jeg ikke klarer, men rakker ikke ned på folk som kjører det for det! vil bare ikke ha noe med de bilene å gjøre selv! :rolleyes: men litt morsom video var det jo.. det med amcar'n som burna iaff! :boxing en smule tåpelig kjerring kanskje.. ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 denna likte jeg da.. hehe!sånn dame skulle man ha hatt og :D Click here to see Video Du finner sikkert en slik dame en dag, men da må du regne med å få med en støttekontakt på kjøpet ;) Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is200 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Eg er kanskje dum, men eg ser ikkje heilt kva som er så morsomt, eller heller ikkje kva som egentlig skjer her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Eg er kanskje dum, men eg ser ikkje heilt kva som er så morsomt, eller heller ikkje kva som egentlig skjer her... Ta det med ro, du er ikke dum, for det er ikke morsomt, det er tragisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 litt OT her nå! men fatter ikke hvorfor folk som kjører en ting, skal disse alle som kjører noe annet.. elsker bil jeg, rett å slett! m'm liker alt fra små 4'ere til store 12'ere liksom.. er enest franske og eventuelle russiske/polske biler jeg ikke klarer, men rakker ikke ned på folk som kjører det for det! vil bare ikke ha noe med de bilene å gjøre selv! :rolleyes: men litt morsom video var det jo.. det med amcar'n som burna iaff! :boxing en smule tåpelig kjerring kanskje.. ;) er jo i samme bås som deg jeg.. jeg liker alt av biler, og snakker ikke negativt om en bil jeg ikke har kjørt selv (vel, kan snakke om utseende da men.. ikke mere enn det! har jeg ikke sett den eller kjørt den i aksjon, kan jeg rett og slett ikke uttale meg om hvordan den er å kjøre og om den går bra/dårlig!!) men som sagt, jeg liker alt av biler, men jeg elsker amcars! sånn er det bare.. hehe :) men er jo litt morro å disse bil/biltyper av og til og da!! hvertfall når man har med folk som kommer med ting som "min FWD honda accord slår din Trans Am for min har nyere dekk, og er nyere bil!!" skjønner :) hehe (og det er skremmende mange av import folka som sier det der.. ikke ord rett men.. du ser tegningen! hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is200 Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Såg igjennom eit par videoer på Streetfire idag, etter rating. Fyfadern, tar av dei der domestic/import diskusjonane. Først litt morsomt, så ganske tragisk. Bil er bil. Japansk er berre best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Såg igjennom eit par videoer på Streetfire idag, etter rating. Fyfadern, tar av dei der domestic/import diskusjonane. Først litt morsomt, så ganske tragisk. Bil er bil. Japansk er berre best. prøver du å legge deg på samme standard som de du nettopp sa var tragiske? :roll: :P liker japs jeg også.. men er så utrolig mye annet jeg liker også! så slike utsagn tror jeg ikke dere får fra meg.. kan kanskje komme til å si at fransk suger, men det får så være.. de kan iaff ikke design! zzzz Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is200 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Ironi. Japan er bra, Italia er bra, England er bra, Tyskland kan være bra, Frankrike kan jo og være bra. Smaken er som baken. Hårete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Er vel i utgangspunktet BMW mann eg da, men eg tror faktisk (nesten) alle bilmerker har en eller annen modell fra en eller annen tidsepoke eg kunne tenkt meg. Uten at eg kommer til å kjøpe den, men dere tar tegninga... Litt gøy å diskuterere på sånn halvtule/usaklig plan om hvem sin bil som er best og alt det der, men de som er fanatikere og tviholder på sitt merke og benytter anledningen HVER gang den byr seg til å kommentere andre sitt valg = nullrespekt fra min side. Og tro meg, eg får høre de ett par ganger i løpet av en dag når eg har BMW og Skoda / "kebabtralle" og "Hvorfor Skoda, når man kan gå da?" Jiises!!!! Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 De disser jo hverandre fordi det er artig:) og pga av v tec powah folka borti der, med 200hk tror de kan kjøre fra vipere med 600hk etc, så de med us biler, synes det er morro å mobbe:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg