Gå til innhold

Pissin off ricers!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

litt OT her nå!

men fatter ikke hvorfor folk som kjører en ting, skal disse alle som kjører noe annet.. elsker bil jeg, rett å slett! m'm

liker alt fra små 4'ere til store 12'ere liksom.. er enest franske og eventuelle russiske/polske biler jeg ikke klarer, men rakker ikke ned på folk som kjører det for det! vil bare ikke ha noe med de bilene å gjøre selv! :rolleyes:

men litt morsom video var det jo.. det med amcar'n som burna iaff! :boxing en smule tåpelig kjerring kanskje.. ;)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna likte jeg da.. hehe!

sånn dame skulle man ha hatt og :D

0F448C96-C3B6-4619-85D2-3D79333AEE1F.jpgClick here to see Video

Du finner sikkert en slik dame en dag, men da må du regne med å få med en støttekontakt på kjøpet ;)

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT her nå!

men fatter ikke hvorfor folk som kjører en ting, skal disse alle som kjører noe annet.. elsker bil jeg, rett å slett! m'm

liker alt fra små 4'ere til store 12'ere liksom.. er enest franske og eventuelle russiske/polske biler jeg ikke klarer, men rakker ikke ned på folk som kjører det for det! vil bare ikke ha noe med de bilene å gjøre selv! :rolleyes:

men litt morsom video var det jo.. det med amcar'n som burna iaff! :boxing en smule tåpelig kjerring kanskje.. ;)

er jo i samme bås som deg jeg.. jeg liker alt av biler, og snakker ikke negativt om en bil jeg ikke har kjørt selv (vel, kan snakke om utseende da men.. ikke mere enn det! har jeg ikke sett den eller kjørt den i aksjon, kan jeg rett og slett ikke uttale meg om hvordan den er å kjøre og om den går bra/dårlig!!)

men som sagt, jeg liker alt av biler, men jeg elsker amcars! sånn er det bare.. hehe :)

men er jo litt morro å disse bil/biltyper av og til og da!! hvertfall når man har med folk som kommer med ting som "min FWD honda accord slår din Trans Am for min har nyere dekk, og er nyere bil!!"

skjønner :) hehe (og det er skremmende mange av import folka som sier det der.. ikke ord rett men.. du ser tegningen! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg igjennom eit par videoer på Streetfire idag, etter rating. Fyfadern, tar av dei der domestic/import diskusjonane. Først litt morsomt, så ganske tragisk. Bil er bil. Japansk er berre best.

prøver du å legge deg på samme standard som de du nettopp sa var tragiske? :roll: :P

liker japs jeg også.. men er så utrolig mye annet jeg liker også! så slike utsagn tror jeg ikke dere får fra meg.. kan kanskje komme til å si at fransk suger, men det får så være.. de kan iaff ikke design! zzzz

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel i utgangspunktet BMW mann eg da, men eg tror faktisk (nesten) alle bilmerker har en eller annen modell fra en eller annen tidsepoke eg kunne tenkt meg. Uten at eg kommer til å kjøpe den, men dere tar tegninga...

Litt gøy å diskuterere på sånn halvtule/usaklig plan om hvem sin bil som er best og alt det der, men de som er fanatikere og tviholder på sitt merke og benytter anledningen HVER gang den byr seg til å kommentere andre sitt valg = nullrespekt fra min side. Og tro meg, eg får høre de ett par ganger i løpet av en dag når eg har BMW og Skoda / "kebabtralle" og "Hvorfor Skoda, når man kan gå da?"

Jiises!!!!

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider