Inferno Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 SinteCivic med motorhavari for tiden :driving Specs: 1992 Honda Civic ESi/VTi : - Lakkert i Brilliant sort 'juni 06 - Stylet av etellerannet jalla, men ser bra ut. - DC Sports shortshift (No going back!) - Ractive 4" bakpotte, K&N filter med polert innsugsrør - Motor (ingen turtallsperre ) VTEC @ 5200rpm, lakkert topplokk. - Lexus Carbon lykter bak (Samme som min gamle), klare sideblink på siden, sorte fremme og orginale hovedlykter. - 7,5x16" Borbet BS med 205/40/16" Nexen dekk. - Sony mp3 headunit, Focal frontsett, Swiss Audio 12", Macrom og Planet Audio forsterkere. - Røde Tenzo type R seter - Hvite indiglow skiver med chrome Eurodash rundt - Luisi Century ratt - Tenzo R pedaler, girkule, belteputer, håndbrekk og innstegslister MEEEEEEN... Krasjet front = Ny fanger, skjermer, CF-panser MEEEEEEN... Motorhavari = AEM CAI V2 ++ :) Noen som ser hvilken bil som står i bakgrunnen? :) Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Dritpen HB :D Ble utrolig pent med Indiglowskivene sammen med aluringer.. hvor fikk du tak i skivene med km/t ?? Lykke til videre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 BsBildeler all the way ;) Fått nye felger? :) Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 BsBildeler all the way ;) Fått nye felger? :) Hehe, nei er Photoshop dette :well nye 17" blir bestillt iløpe av uka :) kjører 14" racing jeg ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Heisann... "- Motor (ingen turtallsperre ) VTEC @ 5200rpm" Hvordan har man fikset det? Og det er jo ikke såå veeeldig lurt å kjøre uten den da...!! Hvordan skjedde motorhavariet da..? Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Uorginal ecu :) Og nei, det er ikke lurt, og jeg FATTER ikke poenget med det, uten noen andre mods.. Ecu'en fulgte vel med motoren, da forrige eier swappet. Motorhavariet er et mysterium isegselv. Ferien begynnte idag, så motoren er på vei ut for en nøyere kikk nå de nærmeste dagene. Får kanskje et bedre bilde av nøyaktig hva som gikk gale da. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 holy fuck ;P den var fet! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg