kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hehe, sant nok.. :PVar Autospar faktisk, men da er det vel enda mer sannsynlig at noen har lekt med dem.. :D I knew it! :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Altså, når du bestiller lykter så kommer de ikke "ferdigjustert" uansett. Produsentene vet jo ikke hvordan bilen din er med senking og lignende, om den er sigen i rumpa, eller om den står på nesen. Må uansett justeres. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Altså, når du bestiller lykter så kommer de ikke "ferdigjustert" uansett. Produsentene vet jo ikke hvordan bilen din er med senking og lignende, om den er sigen i rumpa, eller om den står på nesen. Må uansett justeres. *host* :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 *host* :D Føler deg truffet babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 *host* :D Var bilen din jeg tenkte først på når jeg skrev innlegget:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Pft, det handler om å skille seg ut. :P Alle andre senker 60/40 eller har justerbart, da kjører jeg høy framme og lav bak. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Pft, det handler om å skille seg ut. :P Alle andre senker 60/40 eller har justerbart, da kjører jeg høy framme og lav bak. :) Det handler om å ro, ro til en viss plass :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg har hatt 3 sett slike lykter, og alle har hatt samma "bug'n" husker mine lyste møget rart også. Og ole sine gikk heller ikke og justere. Helt til jeg fikk fingra i de :P Hvis du tar av gummidekselet på baksiden av lykta, og ser inn i "innmaten" ved justeringsskruen, så er det et slag hann/hunn kuleledd, som knytter lykta sammen med justeringsskruen. Hos ole hadde en av disse knukket, og ved feil justering kan faktisk hann-leddene poppe ut av hunn-leddene. Det du gjør, er og helt enkelt klemme de på plass igjen. Er litt knotete og finne de, men leter du etter kuleledd så finner du det etterhvert. Jeg limte ole sine med smeltelim, og etter det fungerte de slik de skal.. Husk også at den ene justringsskruen justerer lysvinkelen til Høyre/venstre, mens den andre styrer Opp/Ned.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 takk for svar. skal prøve dette mandel :) tnx man Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleIdolet Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ja ... Eneste er den ene justeringskruen mot Luftfilteret som er vrien å skru på... men det som er tåpelig er at skal du bytte ei pære må du faen meg ta ut hele løkta :P Siter Jeg gikk ikke på skole... Istede er bilen, min lærdom =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Kommer man ikke til uten å demontere hele lykta..? Uansett, å demontere lykta tar ikke stort mer enn noen minutter da.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Kommer man ikke til uten å demontere hele lykta..?Uansett, å demontere lykta tar ikke stort mer enn noen minutter da.. Enn skal jo komme til uten å demontere. Men som du sier, tar jo noen få min å løsne lykta. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg