Gå til innhold

Angle eyes, justering!

Ranger emnet

Tazzen

Anbefalte innlegg

Altså, når du bestiller lykter så kommer de ikke "ferdigjustert" uansett. Produsentene vet jo ikke hvordan bilen din er med senking og lignende, om den er sigen i rumpa, eller om den står på nesen. Må uansett justeres.

*host* :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft, det handler om å skille seg ut. :P Alle andre senker 60/40 eller har justerbart, da kjører jeg høy framme og lav bak. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 sett slike lykter, og alle har hatt samma "bug'n"

husker mine lyste møget rart også. Og ole sine gikk heller ikke og justere.

Helt til jeg fikk fingra i de :P

Hvis du tar av gummidekselet på baksiden av lykta, og ser inn i "innmaten" ved justeringsskruen, så er det et slag hann/hunn kuleledd, som knytter lykta sammen med justeringsskruen. Hos ole hadde en av disse knukket, og ved feil justering kan faktisk hann-leddene poppe ut av hunn-leddene.

Det du gjør, er og helt enkelt klemme de på plass igjen.

Er litt knotete og finne de, men leter du etter kuleledd så finner du det etterhvert.

Jeg limte ole sine med smeltelim, og etter det fungerte de slik de skal..

Husk også at den ene justringsskruen justerer lysvinkelen til Høyre/venstre, mens den andre styrer Opp/Ned..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...