tazie Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Vurderer og kjøpe meg denne: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=05783&ASP=1637878&Type=VW&Model=Passat&Year=1990&Back=WA_Varegruppe+ASP=1637878+Type=VW+Model=Passat+Year=1990+Varegruppe=0425 Noen som har noen erfaringer med den? Tenker da mest på passform osv. Takk for svar! :) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 NBS selger vel Rieger sine produkter gjør de ikke? Rieger generelt har vel meget god passform. Min rieger grill passet i allefall veldig bra på min passat. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Kjører en Sort (mørk) Passat Variant 35i her i byen med akkurat den grillen. Ser ok ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Men en annen ting ang. kjøling; Det er jo ikke noe form for hull i denne grillen. I den orginale grillen er det et vw emblem i midten, som luften kommer inn i luftinntaket bak. kommer det til og greit? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har nok ikke allverden å si. Kjølingen til disse passatene kommer jo fra "undersiden" av støtfangeren som leder luften oppover til radiatoren. Eller...? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Nei hehe, spør du meg, så spør jeg deg ;) Men du har nok rett. Tviler på at den vitale kjølelufta kommer igjennom VW emblemet i grillen... :P Ville bare sjekke! Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Tviler på at den vitale kjølelufta kommer igjennom VW emblemet i grillen... :P Ville bare sjekke! Tror nok ikke det har så stor betydning nei :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 lufta som går til luftfilteret kommer inn gjennom vw emblemet... men den lufta kan du hente andre steder med å dra en slange. men har ikke noe spes å si siden det ikke er snakk om turbo motor her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 men har ikke noe spes å si siden det ikke er snakk om turbo motor her.. Mao. Jeg trenger ikke tenke på det, hvis jeg bytter grill? Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kan være greit å flytte slangen, evt dra ny. Så mye kald luft som mulig er tingen :) Du burde bytte filteret til k&n egentlig. Så bilen puster litt bedre :) Innsats forresten, ikke åpent. Mye mer jobb for å få det åpne bra.. kan ikke gjøre som jeg gjorde og bare sette det rett på innsuget, tar bare masse varm luft fra motorrom :) Taper faktisk effekt på det .. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 NBS selger vel Rieger sine produkter gjør de ikke? Rieger generelt har vel meget god passform. Min rieger grill passet i allefall veldig bra på min passat. Kjøpte meg bad look fra et firma i tyskland. betalte 400,- inkl frakt. Tok litt tid siden den første jeg fikk var knust under frakt, men de sendte meg en ny. Denne fikk jeg idag og denne passet overaskende bra til å være så billig. må bare pusses litt i kantene. var dog desverre ikke noe spor til orginal tetningslist da men... Hva kan man forvente for 400,- ;) Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg