einsereier Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 trenger forskjellig til motorbytte så hvis du har til overs eller vet av så si ifra:) : ledningsnett eller koblingsskjema TIL GOLF GTI FØR 83 : bremser forann og bak : Giroverføringer fra en GTI/Cab med femtrinnskasse (fra og med spaken og helt fram). :Tenningsmodul og nett til tenningsanlegg fra en VW med elektronisk tenning. Potensielle donorbiler er Golf 2, Passat 32b, Transporter T3 osv. : Tank og pumpe fra en Golf GTI/Golf Cab med K-Jet blir sikkert mer men ikke akkurat nå. sms 99435430 Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg har etterhver bremser foran med helt nye bremboskiver som ike er montert enda... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 jeg har etterhver bremser foran med helt nye bremboskiver som ike er montert enda... tar kontakt med deg etterhvert :) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 blir borte til 30.06 men bare si ifra hvis dere har noe! Btw, har møller koblingsskjema til gti motoren? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Koblingsskjema finner du i haynesmanualen. Koster mellom 2-300 kr på assorteret bilrekvisita-sjapper Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Koblingsskjema finner du i haynesmanualen. Koster mellom 2-300 kr på assorteret bilrekvisita-sjapper står alle koblingene der er det jo ikke noe problem å lage nettet selv, eller? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 står alle koblingene der er det jo ikke noe problem å lage nettet selv, eller? I teorien så er det vel ikke noe i veien for å lage ledningsnettes selv nei... Men jeg tror det er enklere å få tak i et ledningsnett ja. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 står alle koblingene der er det jo ikke noe problem å lage nettet selv, eller? Absolutt alt kan lages, men det er sjelden det lønner seg. Koster sikkert like mye for kontaktene og koblingsboksen på Møller som for en sliten GTI med komplett nett.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 trenger kanskje en femtrinns kasse da braketten for motorfestet er knekt av på kassen jeg har Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 står alle koblingene der er det jo ikke noe problem å lage nettet selv, eller? Dette har man prøvd/gjort i en golf cab fra 1994. anbefales ikke.. sabla mye jobb.. har også koblet ledningsnett i en audi 80 1986 mod uten skjema (og med et ledningsnett som ikke var helt likt skjemaet) det anbefales heller ikke.. heh moralen er altså.. skaff et komplett ledningsnett og skaff skjemaer som stemmer :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ønsker også litt detaljerte bilder fra under huven på en gti, feks motorfester ,og ellers hvordan ting er plassert.. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg