Gå til innhold

Erfaring med tuningspesialisten?

Ranger emnet

LMJ

Anbefalte innlegg

på onsdag morgen 05.00 dro jeg fra tønsberg med nesa mot Flissundet Motorservice AS (http://www.tuningspesialisten.no). turen inn tok 2t 15 min... noe som er alt for fort på 25 mil. timen min startet 08.00. nøklene ble levert og jeg gikk en tur for å utforske Flisa. før jeg gikk ble jeg lovet at bilen skulle være ferdig rundt ett, senest to. da jeg kom tilbake elleve hadde de skrudd ut girkassa. den trengte de litt over to timer på å skru inn igjen. så skal skulle de chippe bilen min. noe en lærling selvfølgelig måtte gjøre! klokken ble to, og ingen bil. klokken ble tre, heller ingen bil... klokken syv ble jeg overlevert bilen. full pris måtte jeg betale, i tillegg har de klart å lage noen sinnsyke riper på panseret! MØKKA STED!!!

noen som har like eller andre erfaringer med dette verkstedet? vil gjerne høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg! Klaget du a? Hadde du stått hardt nok på dette, tror jeg du kunne ha fått en reduksjon i prisen. Du betalte full pris? var dette en fast pris du fikk oppgitt innen du reiste dit? i så fall er vel ikke det full pris hvis de brukte så lang tid...

Alle verksteder har til tider problemer med å holde tider.

Og alle har sine meninger om steder...

Har hørt begge deler om FMS... Kjenner jo i tillegg folka som jobber der.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart jeg klaget! hadde vært ventet i 11 timer. da var jeg rimelig hissig! var to biler til de ikke hadde startet på engang. mer Benz som skulle chippes og en caterham med en elektrisk feil. det rullet en bil ferdig ut fra verkstedhallen den dagen. det var min... før klokken 7 i alle fall! 6500 for chip og 3500 for å skru ut girkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosen han har er Milltek R32 Look fra cat og bakover... Passer (Les: skal passe) rett i utsparringene til Orginal R32 Bakfanger som jo han har på bilen.

Har samme saken selv!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider