Gå til innhold

Tatt noken bilder av bruttern sin golf 2 i lærdalstunnellen.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bilen ligger på 60 til 70mm no, så da må han evt justere han opp igjen, noe som da e uaktuelt.Står superSport justerbare senkesett på dn no.

 

Skjønner ikke at det ikke skulle gå ann. er flere her på forumet som kjører 8x15 og det passer veldig greit under originale skjermer. Og med slike skjermbreddere som han har på bilen så skulle ikke det være noe problem med 8x15. Men vær sin smak.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ligger på 60 til 70mm no, så da må han evt justere han opp igjen, noe som da e uaktuelt.Står superSport justerbare senkesett på dn no.

 

Mente 40 høyde på dekkene.. Eller 35, alt for å få plass til breiere felger:D ble litt pinglete de der

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den bilen... Brodren som kjøpte denne av Solrud og byggde den opp.

Og bruttern kjøppte han att av bror din:hello:

Ganske strøken Golf 2 d hr kan du trygt si, og som dn henger på vegen:iconsm

Fikk ihvertfall mye bil for penga...

Siste bilen eg hadde var ein bmw 325IX(E30) me justerbart senkesett og golfen va mye bedre å kjøre enn dn.Definitivt

Blir vel kanskje til att eg kjøpe golfen etter kvart, da brodern driver å bygger sg opp ein Audi 80.

Har kjørt Opel og BMW heile livet, men har aldri vært fornyd me noen av bilene, så kanskje VAG e noke for mg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt fra offtopic. Når man legger ut bilder av en/sin egen bil, så spørr man om folks mening om bilen, og man kan ikke regne med at ALLE liker bilen man legger ut. Jeg sier min mening, noen andre sier sin mening:)

No offence taken..

Berre vent til du får sjå han i sollys, deili bil, men som sagt smaken er som baken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bruttern kjøppte han att av bror din:hello:

Ganske strøken Golf 2 d hr kan du trygt si, og som dn henger på vegen:iconsm

Fikk ihvertfall mye bil for penga...

Siste bilen eg hadde var ein bmw 325IX(E30) me justerbart senkesett og golfen va mye bedre å kjøre enn dn.Definitivt

Blir vel kanskje til att eg kjøpe golfen etter kvart, da brodern driver å bygger sg opp ein Audi 80.

Har kjørt Opel og BMW heile livet, men har aldri vært fornyd me noen av bilene, så kanskje VAG e noke for mg..

 

 

Det stemmer.

Brodern brukte mye tid/penger på bilen.

 

8x16" m. 195-40-16 så hadde det blitt bra...:)

Golfen går greit den... :thumb

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår