PerryZaphire Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Heisann! Jeg sitter å legger bygge planer... En ting jeg tenker litt på er... Soundstream human reign 4.. den skal drive morel pulse 6 frontsystem (2veis med delefilter) samt en Hertz Mille ML3000 som skal bygges i en free air løsning (eller i kabinett..noen erfaringer?) Det jeg unders på er... HR4 gir 4x125w rms i 4ohm...og brokoblet 2x500w rms i 4 ohm. I min løsning blir det 2x125w rms til frontsystem og 1x500w rms til hertz ml3000... optimalt eller noe annet spennende jeg kan trikse med? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Heisann! Jeg sitter å legger bygge planer... En ting jeg tenker litt på er... Soundstream human reign 4.. den skal drive morel pulse 6 frontsystem (2veis med delefilter) samt en Hertz Mille ML3000 som skal bygges i en free air løsning (eller i kabinett..noen erfaringer?) Det jeg unders på er... HR4 gir 4x125w rms i 4ohm...og brokoblet 2x500w rms i 4 ohm. I min løsning blir det 2x125w rms til frontsystem og 1x500w rms til hertz ml3000... optimalt eller noe annet spennende jeg kan trikse med? Er vel den greieste løsningen egentlig, siden du velger å kjøre en forsterker. Er forresten en morsom forsterker det der, skiller seg ut. Er det forresten gamle Mille bassen til Lars Ove du har fått deg? mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hei :) ja føler det er en forsterker ikke "alle" har :) spent på hvordan den funker :D Nei den mille'n blir kjøpt ny :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Og nå er det ikke pulse 6 lengre... nå blir det Hybrid Ovation 6 :D Prøvde forresten å laste ned manualen til HR4 hos SS sin web men den funker ikke her :/ er jo så mange rare brytere og knapper på den at jeg vil vite hva de er til før jeg kobler noe :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kan hjelpe deg med det jeg vet du... Vi tar det før grillinga m'm Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hei :)ja føler det er en forsterker ikke "alle" har :) spent på hvordan den funker :D Nei den mille'n blir kjøpt ny :) ML3000 finnes ikke lenger. Vi venter på en ny Mille serie som skal være her snart. Bare til info. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hm.... Jonka skulle skaffe meg ML3000 han...men han visste kanskje ikke dette du sier nå... kjipern.. :/ Pål: goodie :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg