OldSchool RF Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Vel, tok en quick fix i går. CD spillern ga ikke ut noe remote ut til forsterkerne mine lenger(skjønner hvorfor nå). SÅ jeg kobla meg på kondensatorn baki bilen med en ledning og en bryter og koblet det rett på forsterkerne mine. Slo på brytern, vel det begynnte å knitre og ryke. Så slo fort av. Gikk visst en jævla strømm til min 500a2. Var ganske blaut den isolasjon som var igjen på 0,75mm2n som jeg brukte. Må være en kortsluttnogn. Noen som har hatt noe slikt problem tidligere? Peil? faen jeg var glad i den forsterkern. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 viss du var så glad i den forsterkeren så skulle du heller satt inn en annen spiller. har lært at man ikke fikser på noe som allerede virker:) hva var feilen da? mulig det bare har gått noen transistore.. ta med forsterkeren til noen som fikser sånt i tønsberg eller noe. fins en god repratør rett ved siden av datakjeden i tønsberg som reparer sånt. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 husker ikke helt åsen den ampen ser ut "innvendig" men det er nok feil i elektronikken som markro sier... og det kan være flere årsaker til det, men skjelden dårlig loddninger som det nevnes i andre tråder. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 husker ikke helt åsen den ampen ser ut "innvendig" men det er nok feil i elektronikken som markro sier... og det kan være flere årsaker til det, men skjelden dårlig loddninger som det nevnes i andre tråder. Har en del andre forsterkere i den samme serien. Så skal se om jeg ikke kan få feil søka litt på den. Er litt enklere å feilsøke når man har en som virker. Regner med at styringa av forsterkeren er temmlig lik uavhengig av hvilken forsterker det er, så lenge det er en forsterker i samme serie. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 viss du var så glad i den forsterkeren så skulle du heller satt inn en annen spiller. har lært at man ikke fikser på noe som allerede virker:) hva var feilen da? mulig det bare har gått noen transistore.. ta med forsterkeren til noen som fikser sånt i tønsberg eller noe. fins en god repratør rett ved siden av datakjeden i tønsberg som reparer sånt. Prøvde andre spillere. Så trodde det varden spinkle remotkablen som hadde blitt ødelagt. Men ja, quick fixen var ganske despereat. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg