Stringmon Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hei! Har en 323 85'mod. som jeg skal montere et par 5,25"-ere i dørene på. Tenkte og skjære ut nytt hull litt til høyre under vindussveiva. Men er ikke 100% sikekr på at det vil bli nok plass. Så jeg lurte på om noen hadde montert nye fronthøytalere i bilen, evt. hvor dere plasserte dem for og få god nok lyd og hvilke modifikasjoner som måtte til. Er jo litt problematisk når vinduet sveives ned også, da man sitter igjen med en max motnetingsdybde på 4,5cm!:well Det orginale hullet for en 5"-er(?) blir jo trykkt oppi sida av setet når man lukker dørene! Kan det bli noe særlig bra lyd av en slik plassering?? (har aldri hørt org. høytalere spille fra denne plasseringa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 vell på min mazda er det da huller under dæsjen for plassering av høytalere, hva med og bare sette dem der da?? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 På min 89 modell er det 4" i front og skal man ha koax kan man få problemer med å få orginal gitteret på. Har skjært hull for 6.5" i dørene men så tar vindusheisen i så skal bygge litt ut(alt til sin tid). Pass på fukt om du skjærer i dørene, tror de xtc koppene som autocustom har er å anbefale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg