kapissj Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvordan camaro egentlig? Kommer forresten mest sannsynlig i en sort 81 turbo trans am med rødt interiør. hvis dere ser en slik en der oppe, så kom bort og si hei!:D så faktisk etter det jeg..men så "bare" en corvette c4 med turbo:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hehe. fikk ikke tak i turbo T/A'n. Kjørte du camaroen? Så den ikke jeg. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 kjørte litt rundt der da og stod på varemessa..men self glemte jeg kamera hjemme så jeg har kun 2mobil bilder...teit=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Var dritbra der!! Superbirden sto og hadde litt mer enn tomgass, og så kom det et skrik og de feite hjula børna haha... gjør det med turbofirrer!!! Og den gule chevy vanen med chevy van henger bakpå var grisekul! Og selvfølgelig var drømmebilen der... splitwindow... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg