Matzz Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Her er noen bilder av det så godt som ferdige bygget i lupoen min :) http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8341 Hadde vært fint med noen komentarer :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Bildene var litt diffuse og uklare, men av utstyr så ser det jo bra ut =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hehe... Den der er stilig! Hvor har jeg sett den før? På finn.no? Er i alle fall en morsom liten bil :D Pen og cleen install også! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 tøft! kunne gjerne lagt ut litt fler bilder av installen. som sagt tidligere så bildene noe difuse ut rundt det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Takk :) ja jeg vet, bildene er litt uklare, tatt med det søppelkamera. det jeg har puttet i er: Pioneer deh 9300r Pioneer Md veksler Focal 165k Cadence 1f kondis Beast 10" (skal byttes med focal v2 bass) Audison lrx monoblokk (900w i 1ohm) Audison lrx 2kanaler Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 et lite bump, fin bil =D :bump Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Bildene var litt uklare ja, men det så ut som om du hadde gjort pent arbeid :) Små biler er absolutt morsomme ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hm.. er dette byggeprosjektet ditt ferdig nå?? jeg kikket da på denne bilen da den var tilsalgs for et års tid siden (om ikke enda lenger siden), og da så den da helt lik ut, men samme stereoen og installasjonen.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Den er ikke helthelt ferdig enda...er enda litt småpusk igjen...skal lage sider til bagasjerommet, ny hatthylle og nytt taktrekk. Har ikke fått gjort noe i fjorhøst og vinter. så får se nå om man får litt energi til å gjøre noe :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hehe, flere som så denne bilen for salg, ja? Stilig sak, da :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 takk :) jeg la den ut for salg for et år ca. ja :) hadde lyst å selge den fordi jeg hadde litt pengeproblemer, men det ordnet seg. Nå har jeg kanskje lyst å selge den til fordel ofr en lupo 3L :) hvis den ikke blir solgt så kanskje det blir mer bygging og kanskje litt eksprimentering med glassfiber i bagasjen. Det bygget som er der nå er det ikke brukt hverken skum, sparkel eller noe annet formgivende byggemiddel :D Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg