Cathan Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Link til bilen. Om jeg husker riktig er dette den råeste bilen Jeremy Clarkson i Top gear har kjørt. Link til Top gear programmet den ble testet. EDIT Det var AE skilter. Husker ikke de 5 siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hva gjør denne bilen i regntunge Bergen? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 avantgarde skrev: Hva gjør denne bilen i regntunge Bergen? Kjører rundt vel :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Aaah, det betyr at den KAN bli registrert :D:D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Den har alltid kunne blitt registrert.. Men når du kjøper den, så må man også kjøpe en "pakke" for å få den på veien.. Som lamper og litt sånn forskjellig.. Er ett svensk firma som står som forhandler.. Men den er vel igrunn drømme"bilen" tror jeg.. For slike prestasjoner skal man lete lenger etter i andre biler.. Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 a_olsen skrev: Den har alltid kunne blitt registrert.. Men når du kjøper den, så må man også kjøpe en "pakke" for å få den på veien.. Som lamper og litt sånn forskjellig.. Det stemmer vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yndis Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 herreguuuud den bilen.. eller.. "saken" der var kul :D lyst på! rr Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 mmmmm....Honda Civic Type-R k20a2 motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg