Laaars Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Det er tragisk hvordan utviklingen på folk utenfor bil-miljøet har begynt å se på biler. At de er trangsynte... Med en gang man nevner ordet 'styling' får man 'rånebil' tilbake og blir kalt råner. Det folka ser er rånerne som kjører rundt, det de ikke ser er miljøet "bak" råninga. Med biler det legges penger, tid og godvilje i. Biler som stilles ut, biler som er fine. Er bare så lei dette... at det er mulig Litt syting kanskje, men jeg bare hadde det på hjertet så... ja Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2003 Jeg tar "Råner" som et kompliment! Kanskje fordi jeg faktisk er ubeskrivelig harry osv. etc. :) Men jeg ser poenget ditt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg