Probe GT Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hehehm'm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja blir det til helja i Råde da... Er det bestemt nå eller?? Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltbitch Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ta etter Gatebil da.. Da vet jeg det passer for flere folk i klubben våres å:thumb Siter ~Cecilie~ * Nissan 200sx s13 * Mitsubishi Colt *solgt* Team-Sact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jepp, passer best etter den 22 egentlig.. Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er snart helja da, så dere må jo snart bestemme dere hva det blir til...:hello: Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Da satser vi på 6/8 kl 1800 da:thumb Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det høres fint ut :) Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hva er det med folk a? bare en gjeng wannabe's :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Da satser vi på 6/8 kl 1800 da:thumb Yes! Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 @_Ascona_a_: da får vi ha vårt eget streetmeet da :D kun for medlemmer av lh-drfters, hehe! (intern) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_ascona a_ Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 @_Ascona_a_: da får vi ha vårt eget streetmeet da :D kun for medlemmer av lh-drfters, hehe! (intern) helt greit for meg :thumb .:popcorn da slepper vi slike "wannabe's" gælders.fatality Siter Nissan 200sx s14,5 drift spec opel ascona a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Høres bra ut, men hadde det ikke vært artig om dere fra der nede kommer en tur opp så det blir litt mer sentralt, enda et treff på ingierstrand lurer... så jeg ville anbefalt dere å følge med framover... eller syntes dere at det blir litt langt? sorry om jeg er litt off topic, men jeg vill jo la dere få bli med på morra å, så ikke tro feil :thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 vi kjører overalt vi :biker bare helst ikke til trondheim da. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så avhengig av østfoldgatebil klubb, er en del som ikke er medlem hos dem og vi som ikke er det vi driter jo i når dere har treff vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 vi har superstreetmeet vi da vett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg